YENİ BAŞTAN MI??

1.2K 83 17
                                    

Jungkook büyücünün yanına gidip her şeyi başa sarma ve hepsinin bir rüya olmasını sağlıyacak bir büyü yaptı. Ve her şey başa sarıldı. Evet her şey en başından başlıyordu. Ama Jungkook sadece başa sarma büyüsünü istememişti. Vampir olmak istemediğini de söylemişti. Ve büyücü onu insana dönüştürdü. Ama Jungkook her şeyi hatırlıyor du.

Taeyon'dan devam:

Ahhh rüyam ne kadar da garipti neyse.
Tuvalete gidip elimi yüzümü yıkadım ardından odama gittim. Üstümü değiştirdim. Yatağımı toplayıp annemin yanına gittim yani mutfağa.(Evet yazar her sabah bunları yapıyor. Ve her sabah ben uyandığım da annem mutfakta kahvaltı hazırlıyor oluyor.)

GÜ-NAY-DIIIIN ANNEM.

GÜNAYDIN KIZIM HAYIRDIR ÇOK MUTLUSUN.

RÜYAMDA WAMPİR GÖRDÜM BENDE WAMPİR OLDUM VE SENİ ISIRMAK İÇİN UYANDIM. NEYSE BEN ÇIKIYORUM. BUGÜN BİLİYORSUN ARKADAŞIM GELİCEK. RAPPER.(EMİNE HİLAL ÇOKŞUN'A SELAMLAR[daha rapçi değil ama umarım olur]) KAÇIYORUM.

KAÇIYOOOO KAAA AAA AO KAAA AAA O(B,S and T)

Anne hani sen BTS sevmiyordun. Sadece Fake Love şarkısınıseviyordun noldu neden BLOOD SWEAT and TEARS şarkısına geçtin he?

Merak ettim dinledim yanlışlıkla ezberledim olamaz mı? Hem çıksana evden ya.

Kendi evimden kovuldum öylemi ehueheue.

Dışarı çıktım Lisa'yı beklemeye başladım. Sonuda geldin gerizekalı. Ahh ayaklarıma kara sular indi.

Taeyonn seni çok özledim.

Bende seni. Hadi kafeye gidip oturalım çok yoruldum.

Tamam.

Kafeye gittik oturduk ardından Min Eun'da geldi. Beraber sohbet ediyorduk ki.

Jungkook'tan:

EVET BU TAEYON'UN TA KENDİSİ AMA YANINDAKİ RAPÇİ DEĞİLMİ TAEYON LÜTFEN LEZBİYEN OLMAMIŞ OL.

TAEYON;

LİSA ve MİN EUN ile kafede otururken bir adam geldi bana sarıldı ve yaşıyorsun öldüm sandım dedi. Adamı tanımadım ama belki bir yakınına benzetmiştir diye düşündüm. Ondan pek aldırış etmedim. Sonra özür diledi ve gitti. Ama Türkçe söyledi ALLAH ALLAH bu ne yaw.

Neyse Lisa'yı otele yerleştirdik zaten 1 hafta kalıcaktı oda Supreme ile tanışmak için. Her neyse. Hayat nasıl diğe sorarsanız eğer cevabım direk. BOK GİBİ. Olur okuldan eve evden okula. Pardon eve değil yatağıma neyse derse geç kalıcam. Dersiiim 13/J'ye ahh liseli veletler. Derse girmemle herkes mutlu ve halinden memnun gözüküyor du. Açıcası merak etmediğim için sormadım. Erkek öğrencinin biri bana "HOCAM BEN HAYATIM DA SİZİN KADAR SEKSİ BİRİNİ GÖRMEDİM. SAYENİZDE AZIYORUM" dedi. Ben ne mi söyledim?

"ÇIK DIŞARI YONGHE. BU KADAR DA TERBİYESİZ OLMA" çocuk özür dilerim özür dilerim diye çıktı yemile liseli geri zekalı beyin yoksunu mandafon ineğide olan zekadan bile yoksun olan manyak salak beyin özürlüleri neyse ney yaw.

BÖLÜM KISA OLDUĞU İÇİN 1 GÜNDE YAZDIM İNTERNETE GİRDİĞİM DE SİLİNMİŞTİ. ÇOK BEKLETTİYSEM. KISA OLDUĞU İÇİN ÜZGÜNÜM. I'M SORRY.

BİR KIZILIN GÖZLERİ (JEON JUNGKOOK) -ASKIDA-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin