2. SEZON 5. BÖLÜM

658 43 2
                                    

NJ: TY biz biz gitmeliyiz. ( Belki bağzılarınız Namjoon'un Taeyon'a ne diye hitap ettiğini merak etmiştir diye yazdım bunu.)

TY: Peki o halde. Şey neyse boşverin.

İçten içe o çocukla konuşmak istiyordum. Ama çocuk ne bileyim tuhaf birisi. Onları uğurladıktan sonra bende odama geçtim. Uyumak için hazırlık yapıyordum. Pijamalarımı elime aldım ve tuvalete gittim. Pembe ve üzerinde tavşanlar olan pijamamı giydikten sonra biraz aynada kendime baktım.

Güzel olduğumu düşünüyorum. Yani ne bileyim. Pek sanmıyorum. Ama Namjoon gibi tatlı bir sevgilimin olması bu açıdan iyi :).

Tuvaletten çıktıktan sonra açık olan pencereyi fark ettim. Pencereye doğru ilerledim ve pencereyi kapattım. Arkamı döndüğüm anda yatağımın üstünde yatan birisinin olduğunu fark ettim. Ama ben bu çocuğu hiç görmemiştim ki.

Çocuk bana doğru baktı ve şunları söyledi ;

+ Naber güzellik?

- İyiyim. Ama sen kimsin?

+ Zamanla tanışıcaz. Ama ben zaten seni tanıyorum. Sen beni tanımalısın.

- Sen kimsin de beni tanıyorsun ki? Ben seni hatırlamıyorum mesela.

+ Oha herkes bu konuda ciddiymiş. Sen cidden hafızanı kaybetmişsin. Her neyse ben sana kendimi tekrar tanıtayım. Beni...

- Ne hafıza kaybından bahsediyorsun sen?

+ Ah zamanla açıklayabileceğim bir durum. Ama kendimi tanıtmak istiyorum. Ben Yeol. Asla tam adımı söylemem. Seni zaten tanıyorum.
(Arkadaşlar bu Yeol İNFİNİTE grubunda ki Yeol)

- Hmm peki. Şimdi izninle uyumak istiyorum. Ya ben polis çağırıcam evimden gitmen için ya da kendi ayaklarınla gitmelisin. Karar senin.

+ Ahh peki bu seferlik ayaklarımı tercih edicem sanırım.

- Pekiâla. Çabuk ol.

+ Tamam, tamam sakin ol. Çıktım. Gidiyorum.

Sabah tabiki de mükemmel bir sabaha uyanmıştım demek isterdim ama maalesef öyle bir imkanım yok. Yatağımdan kalktım ama yanımda bir kıpırtı hissettim. Hemen yanıma bakınca bunun Namjoon olduğunu gördüm.

Yha bir insan bu kadar mı tatlı olur ki??
Ayh ben seni yerim gamzelim. Evet aşık olmak ve aşkı yaşamak arasında kaldık sanırım biz. Çünkü pek sevgili gibi değildik. Bu yüzden ben Namjoon'a ayrılmak istediğimi zaten arkadaş gibi olduğumuzu söyliyeceğim. Ama şimdi banyoya.

Tabiki de banyoda "TAŞİ RUN RUN RUN" diye bağırmadım. Duştan çıktığım da Namjoon hâlâ uyuyordu. Ahh kahrolsun çok tatlı gözüküyordu. Hemen üstümü giyindim. Elime saç kurutma makinesi aldığım sırada Namjoon uyanmıştı. Ama çook tatlı gözüküyordu. Yha yerim ben seni.

BİR KIZILIN GÖZLERİ (JEON JUNGKOOK) -ASKIDA-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin