S-S-S-S-SEHUN!!! MAD A FUCK YOU

4.7K 188 159
                                    

-Hmm ne dedin anlamadım. Bizi içeri almiyacakmısın?

-Ahh tabiki özür dilerim unutmuşum.

Biz içeri geçtik oturuyorduk konuşmaları çok iyiydi fakat bir anda benim telefonum çalana kadar

-Ahhh cidden çok özür dilerim. Dedim ve telefonu açmak için koridora gittim salondan duyulmaz diye düşünüyorum telefonu açtım ve;

-Efendim oppa

-Nerdesin ne yapıyorsun yanında kim var neden bu kadar geç açtın ve neden hala susuyorsun yaw konuşsana öldürücekmisin beni sen?

-Oppa sakin ol. Evdeyim ve beni istemeye geldiler

-Kim ki o hığ.

-Oppa hani şu BTS'in daşları varya

-Onlar daşsa ben neyim?

-Oppa senin yerin ayrı ama bu BTS'in GOLDEN MAKNEA'sı beni istemeye gelmiş.

-Diyorsunki Golden damat var?

-Yani evet bir bakima öyle ama GOLDEN deyince aklıma köpek geliyor yaw.

-AĞağâğağağagağâğâğa

-Tamam yeter artık oppa ben içeri geçmeliyim.

-Adımı söylemeden sadece oppa demiceksin dimi hığ.

-SEHUN OPPA oldumu OKEY? Neyse bay bay.

-Bay bay Golden gelin.sjsjsjsjsjjsjsjsjsjsjssjsjsjjsjsjsjs

-Off Oppa benim derdim senin bana dediğin şey ne? dedim ve güldüm.

İçeri geçmemle annem;

-Hadi kızım kahveleri hazırla , dedi.

-Tamam anne, dedim. Demez olaydım.

Mutfağa geçtim kahveleri yapıyordumki belimde 2 çift el hissettim ve arkamı döndüm bir baktımki bu kişi ahh çıldırıcam

-SEHUN OP- sözüm yarıda kesilmişti çünkü eli ile ağzımı kapatmıştı. Hayvan , öküz (allahım çarpılmazsam iyi DAŞ'a bu denirmi yaw ㅋㅋㅋㅋ(KKKK)😂😂)

- Taeyonsus zaten senin çenenden kurtuluş olmaz sana bir şey söylemeye geldim.

-Söyle Oppa.

- Taeyon o evleniceğin kişi o o bi bir

-Neymişim ben hadi söyle Sehun kızı daha fazla meraklandırma. Hmm ne dersin sen ona cevabını ver bende ona senden bahsedeyim. İstermisin?

-YAĞĞĞĞ! ÇILDIRICAM! SÖYLEYİN YAĞ YOKSA AHHH kamera şakası dimi.

-Hayır Taeyon saçma bir sebep ben onu sevmediğim ve sana değer verdiğim için öyle söyledim.

-Neden Oppa aranızda ne var , dedim demez olaydım çünkü kahve taştı. Yeniden yaptım. İçeri götürdüm. Servis ettim. Ardından benim DAŞ'ımın annesi konuşmaya başladı.

-Evet gönül isterdiki kız isteme sizin geleneklerinize göre olsun zaten öyle başladık sonunu nasıl yapıcağımız hakkında bir fikrimiz yok onun için kendi geleneklerimize göre hareket edicez kızınız çok fazlasıyla güzel ve sanırım ben onu kendime gelin olarak istiyorum zaten çoğu kez karşılaştık ve biz onu denedik tam bizim istediğimiz gibi izin verirseniz kızını gelinim yapıp o ve oğlumdan minik elli ve ayaklı paytak paytak yürüyen torunlar istiyorum. Tabi sizin içinde sorun olmazsa. (Ben kendi kafama göre yazdım böyle bir şey varmı onu bilmiyorum ama kadın döktürdü hay ağzından bal damlayasın teyzem kkkkk)

-Tabiki olur fakat onların fikrini almadan bir şey yapamam üzgünüm tek başıma hareket edemem. Sizin fikriniz nedir çocuklar.

TAEYON;

-Anneciğim eğer sizde uygun görürseniz benim fikrim şöyle bence biz 1 haftalık tatile çıkalım kendimizi tanıyalım sonra kararı biz verelim. Size ve sana uyarmı?

-Ahhhh!! Çok zekisin evet bana uyar peki anne sana uyarmı?

-Ahhh! Tabiki oğlum çok iyi fikir cok zekisin kızım sen.

AHHHHH BU KADAR ÖVGÜ FAZLA EGOM TAVAN ŞUAN TABİKİ BEN ZEKİYİM BEN OLMİCAMDA KİM OLUCAK

-Yarın tatile başlasak ve nereye gidelim?

-Yurt dışı hep Türkiye'ye gitmek istemişimdir ve yanımda bir Türk varken bu fırsatı ayağımla geri çeviremem Türkiye'ye gidelim.

-Olur benim için sorun değil anne senin karaŕın ne yani sana uyarmı?

-Tabi olur kızım siz nasıl isterseniz o.

Herkes evden çıktı 2 kişi dışında biri GOLDEN DAŞ diğeri EXTRA DAŞ. (Hani Sehun EXO grubu üyesiya ordan aklıma EXTRA geldi bence fazlasıyla uydu)

-Hahahhhahahahahahhahahshshshhahahahhagagaghahahahaha
Cidden senin aklından ne geçiyor. Demek ben Golden Daş'ım oda Extra Daş ha çok zekisin.

-Kızı rahat bırak her neyse benim onunla konuşmam lâzım hani diyorum izin versen.

-Hah ne konuşucaksınız

-MERAK ETME BU SON KONUŞMAMAMIZ. Ardından Golden Daş'ım çıktı Sehun Oppa bana bunları söyledikten sonra ben ŞOK'a girdim (Bende BİM'e) Bana aynen

- TAEYON seni seviyorum deli gibi sana aşığım özür dilerim seni unutmalıyım umarım mutlu olursun yeni hayatında başarılar mümkünse bir daha karşılaşmayalım hemen ona şöyle cevap verdim.

-Sehun Mad A Fuck You?
.............
.............
..............
................
.................      BÖLÜM SONU
...............
...........
........
......

BİR KIZILIN GÖZLERİ (JEON JUNGKOOK) -ASKIDA-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin