Sınıf dolmaya başladı ben de orta sıranın en arkasında oturuyordum. Hoca geldi ayağa kalktık fln. Sonra matematik hocasıymış bayandı ama aşırı sert biriydi hiçte güzel fln değildi ismi Azize olduğunu öğrendiğim bu hoca beni yanına çağırdı kendimi tanıtmamı istedi. "Ben Erkan bundan sonra burada sizinle birlikte olacağım" dedim. Maşallah sınıfta ki kızların yarısının dibi düşmüştü. Yani bende fena değildim sonuçta. (Yazar şuan ciddiye alamıyor lhxjdgkdhjzusskbxfsjgx)
Yerime geçtim hoca bişeyler anlatıyordu. Bende ilk günden tembel damgası yemiyim diye hocayı dinledim. Normalde de derslerim hep çok iyidi ama yinede ruhumda bi tembellik var. Sonra hoca tahtaya bi soru yazdı. Uzun olduğu için zor görünüyordu ama aslında çözmüştüm bile defterime cevabı yazdığımda hoca: cevabını bulan getirsin, dedi.
Her ne kadar götürmek ile götürmemek arasında kalsam da sonunda götürdüm ve "doğru Erhancığım" dedi "ben erkan hocam dediğimde "ah pardon erkan" dedi.
Sınıfta herkesin bana baktığını hissediyordum yerime geçtim başka kimse çözemememişti. Hoca da beni tahtaya kaldırdı. İlk defa utanma hissettim ama kalktım.
"X=2y olduğuna göre x=5'ten y=10 çıkar." Tahta kalemini hocaya verdikten sonra yerime geçtim.
Teneffüs zili çaldığında rahatlamıştım. Çünkü beynim masaya akmak üzereydi. Telefonumda insta'ya bakarken sınıfa bi erkek girdi. Belli ki bizim sınıftan değildi. Dikkatli baktığımda bunun beni sınıfıma getiren nöbetçi öğrenci olduğunu anladım. Sevgi'ye gidiyordu. Kolundan tutup çekiştirdi. Sınıfta ben,sevgi, bi tane esmer bi kız ve o erkek vardı. Sevgi "ayrıldık biz biliyosun değil mi?" Dedi "ben bitti demeden bitmez" "siktir git!" Dedi sevgi ve karnına tekme attı "ahhh" dedi ama (no fesat plz) kolundan tutmaya devam ediyordu. Bende durur muyum hemen herşeye maydonoz oluyum. "Kardeşim bıraksana kızı belli ki istemiyor seni" dedim. "Kes sesini yeni çocuk dedi beni de boş kalan eliyle ittirdi yalpalandım biraz. Sinirlendim. Yüzüne bir yumruk attım yere düştü. Burnu kanamıştı "seninle görüşcez" dedi. Gitti. Sevgi'ye döndüğümde morarmış kolunu tutuyordu. "İyi misin?" Diye sordum. "T-teşekkür ederim iyiyim ben" dedi. "Bence iyi görünmüyorsun revir'e gidip pansuman yapılması gerekiyor" dedim." Sonra esmer kıza dönüp götürmesini işaret ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
//TASTE MY LOVE\\ PORÇAY
Fanfictionbu hikaye Erkan'ın lise hayatını anlatıyor. (Yaşanan olayların hiçbiri gerçek değildir.)