Meeting "the Girl"

950 32 5
                                    

Sınıf dolmaya başlamıştı. Sevgi sınıfa en son girmişti. Kolu bandajlı olduğu için bütün ilgi istemediği halde Sevgi'ye toplanmıştı. "Aaa iyi misin?" "Geçmiş olsun Sevgi noldu?" Gibi sorular gelmişti. O da "iyiyim kapı koluma çarptı" diye yalan atıyordu. Sırasına geçerken bana "teşekkür ederim" diye fısıldadı.

Ders ingilizceydi. Bu derse ihtiyacım vardı çünkü kendi besteldiğim bi şarkı yapacaktım. Son yıllarda şarkı yapmak benim için bir hobi olmuştu. Ruhumu notalara aktarmak ve kendimi ifade etmek çok hoşuma gidiyordu. Derse döndüm. Hoca gramer kurallarını anlatıyordu.

Birden sıra arkadaşım Emre omzumu dürttü ve "Sevgi'den" diye bi kağıt verdi. Kağıdı gülümseyerek açtım. "Çıkışta Oscar Cafe'de ne dersin? ^_^" yazıyordu. Çok heyecanlanmıştım okulun en popüler kızıyla buluşacaktım sonuçta. Karnımda ki kelebekler de özgürlüğünü ilan etmişti. Ne yazsam diye düşündüm. "Olur :)" yazdım ve Emre'ye verdim. Kağıdı Sevgi'ye verişini izledim. Okuduğunda yüzünde gülümseme oluştu ve bana dönüp gülümsedi. Bende gülümsüyordum ve sonra önüme döndüm.

Edebiyat ve fizik derslerinden sonra nihayet öğle arası olmuştu. Kitaplarımı toplarken Sevgi yanıma geldi "bize katılır mısın Erkan? Hem onlarlada tanışmış olursun lütfen" dedi kocaman gözleriyle. Olur dedim. "Koluna girebilir miyim?"  diye sordu. O kadar tatlı söylemişti ki reddetmek mümkün değildi. "Tabii" dedim. Kantine gittik ve bir masaya oturduk. Sevgi herkesle beni tanıştırdı. Görkem "bişey isteyen var mı beyler bayanlar?" Diye sordu herkes bişey söyledi. "Sen ne istersin Erkan?" "Ben bi çay alayım" "başka bişey istemiyor musun?" "Yok şekersiz çay yeterli" dedim. "Sevgi sen?" "Tabii ki çilekli fıresha" "okey" dedi ve gitti. Geldiğinde hala telefonla oynuyordum. Yanlışlıkla en son dinlediğim şarkı açıldı. Nedense direk sözlerinden başladı. (Yazar yaptı) "pardon" deyip kapatmaya çalıştım. Bora, Aslı, Görkem,Sevgi "dursun, dursun dediler" açtım. Çok utanıyodum. Beğenceklerini düşünmüyordum. Ama gayette beğendiler. "Bunu kim söylüyo?" Diye sordu Aslı. "Çok güzel" dedi. Aynen dediler hepside. Kocaman bi gülümseme kapladı suratımı. Cidden emek harcadığım bir işi insanlara açınca beğenmeleri beni çok mutlu etmişti. "Ben söylüyorum."dedim. Mükemmel tepkiler doğmuştu. Bora "analar neler doğuruyo bee" dediğinde herkes güldü.

//TASTE MY LOVE\\ PORÇAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin