Çarşamba,Perşembe ve cuma günleri normal geçmişti. Haftasonunun ilk günüydü. Bizde değerlendirmek için Sevgiyle bir cafe'de buluşmuştuk. Şaka amk şaka yatağımda yuvarlanıyordum. Hmm Sevgi 3 saat önce story atmış. Saat kaç bakayım. 10:08. Bu kız sabahın yedisinde cafede kimle aq. Şunu bir arayım.
Aşkım sabahın 7'sinde neredeydin acaba?
Ha şu fotoğraf. Ben onu baya önce çekmiştim de cool olsun diye sabahın köründe attım.
Ldhsksksksjks tamam bay bay
Ne yani bu kadar mı?
Napıyım aşkım ninni mi söyleyim
Yanına geliyim mi??
:D iyi tamam gel
Tamammmm bay bay o zmn
Bay bay.
Dedim ve kapattım. Bu kız beni deli edicek.Çok geçmeden zil çaldı. Kimin geldiğini zaten biliyordum. Kapıyı açtım. "Hoşgeldin aşkım"
"Hoşbulduk hayatım" dedi ve öpüşmeye başladık. Bi yandan da kapıyı kapattım ve odama geçtik. Duvara yaslayıp öpmeye devam ettim. O kadar hızlıydım ki. Neredeyse bana yetişemeyecekti. Sonra onu yatağa attım ve dudaklarından boynuna yöneldim. Çok serttim. Biraz orada oyalandım. Üstündeki gömleğin düğmelerini açtım. Aşağılara gidip koklamaya ve yalamaya başladım. Eteğini de tam çıkartıcakken buna izin vermedi. Ne kadar hayallerim suya düşsede, dert etmedim. Dudaklarına çıkıp tekrar sertçe öpmeye başladım. Iyi ki annemgil iş seyehatindeydi. (Inandırıcı olmadı dimi jshajsjshk)
Öpüşmemiz uzun sürenin ardından bittikten sonra saçlarımla oynamaya başladı. Sonra bende onun boynuna gömüldüm ve orada kaldım. "Bugün burada kalır mısın?, lütfen" diye sordum. "Tamamm olur." Dedi. Bi süre sonra "birlikte kahvaltı yapalım mı aşkım?" Diye sordu. O kadar tatlı demişti ki resmen eridim. "Olur aşkım" deyip öptüm.Birlikte kahvaltı hazırlamaya başladık. Krepin yumurtalarını sütle karıştırırken belinden sarıldım. Gülümsedi ve yanağımdan öptü.
Kahvaltı mükemmel olmuştu. Yedikten sonra elimizi yıkadık. "Bir sey diycem oyun oynayalım mı? Sen benim hakkımda bir soru sor ben senin hakkında bir şey sorayım."
"Kabul, sen başla" "tamam,soruyorum hiç...."
Ehu ehu ksbsksbskakshs yapmazsam içimde kalırdı. Instagtam=> porcayoloji_
ŞİMDİ OKUDUĞUN
//TASTE MY LOVE\\ PORÇAY
Fanfictionbu hikaye Erkan'ın lise hayatını anlatıyor. (Yaşanan olayların hiçbiri gerçek değildir.)