LİSENİN İLK GÜNÜ

2.4K 66 115
                                    

(Arkadaşlar bu hikayede gerçek isminin Erkan olduğunu varsayacağız)

Bugün lisenin benim için ilk günüydü çünkü 10. sınıfta okulum yıkılacağı için başka bir okula kaydım alındı burdur'un en iyi 2. Anadolu Lisesindeydim. İsmi porçay anadolu lisesi'ydi çok heyecanlı felan da değildim. Sanki ilk günüm değilmiş gibi.

Neyse sabah 6'da uyandım daha doğrusu uyanmaya çalıştım çünkü gece 3.5 da uyumuştum. Annem odaya daldı ve "ERKAN HADİ UYAN BUGÜN OKULUN İLK GÜNÜ!!" dedi. Bide ışığı açtı gitti.

Işık gözüme tecavüz ediyordu. Kalktım, yüzümü yıkadım, kahvaltımı yaptım. Servis gelincede bindim. Kulaklığımı taktım ve kendi bestelediğim bir şarkı olan "madenciden" in metal cover'ini dinliyordum. Okula geldiğimizde ise içimde bir heyecan başladı iç sesimle konuşmaya başladım

İÇ SES:BURADA NE KARI DÜŞÜRÜRSÜN ERKAN BEE

ERKAN:YA Bİ SG ABAZA MIYIM BEN?

İÇ SES:DEĞİL MİSİN?

ERKAN:SENLE UĞRAŞAMIYCAM
dedim ve servisten indim. Sınıfım 10-A'ydı oraya gitmeden önce müdüre gidip bi kaç şeyle uğraşacaktım. Gittiğimde müdür "aaaa erkandın dimi sen hoşgeldin" dedi. "Hb dedim"
"Bütün kayıtların tamam şimdi nöbetçi öğrenci seni sınıfına götürsün" dedi. Ve ardından nöbetçiyi çağırdı. Beni sınıfıma götürdü.

Girdiğimde 4-5 kız oturmuş bi tane kızı dinliyodu. Ben girince hepsi bana baktılar. Kız sarışın mavi gözlü çok güzel bi kızdı açıkçası. Sırama oturdum. Adım sesleri duydum sırama doğru yaklaşıyodu. Takmamaya çalıştım.

"Sen yeni gelen çocuksun değil mi? Ben Sevgi" dedi elini bana uzattı. Baktığımda o sarışın kız olduğunu anlamam uzun sürmedi. Gülümsedim "bende Erkan" dedim. "Tanıştığıma m.o. dedi" kısık sesle "bende" dedim.
"Söylesene Erkan neden dönemin ortasında geldin?" "********* lisesinden geliyorum yıkılacağı için buraya geldim" "Haa evet o okul. Tamam görüşürüz" dedi. Bende görüşürüz dedim.

//TASTE MY LOVE\\ PORÇAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin