"Hiç bir erkekten sexs teklifi aldın mı?" "Pislikk" dedi güldü. "Aldım tabi ki ama kabul etmedim. Ben öyle kızlardan değilim." "Tamam tamam :D şimdi sıra sende."
"Daha önce kaç sevgilin oldu?"
"Bir" "gerçekten mi?" "Yemin ederim. Bizim okuldaki kızlar beyinsizdi de." Güldü. Biraz düşündükten sonra "peki sen? Senin kaç sevgilin oldu?" "İki senle birlikte üç oluyor" dedi. Sonra da "bu oyunu d&c'ye dönüştürelim mi? "Güzel olur" dedim. "Doğruluk mu cesaretlik mi?" Diye sordu. "Cesaretlik olsun bakalım" "instagram dm'ni okumama izin ver." "Hadi ama bu sayılmaz ki" "bal gibi de sayılır muahaha" "bide kötü gülüşü yapıyo"En sonunda istemeye istemeye telefonu verdim. Zaten bi kızla felan yazıştığım yoktu. Sadece arkadaşlarla saçma sapan konuşuyorduk.
"Aşkım özge kim?" "Mert'in sevgilisi." "Ha evet şu." "Yeterince bakmadın mı tatlım" "tamam be verdik işte" "neyi?"
"Allahın fesatı telefonu telefonu!" "Ha tamam"Saat gece 1'e kadar film izledik oyun oynadık ve yemek yaptık. En son harry potter'ın 3. Filmini izlerken kucağımda uyya kaldı. Bende yatağa götürdüm ve yanına yattım.
bi süre kitaba devam edemiycem.
Buna final yapıp ikinci kitabını başka hesapta yayınlıycam. Gelecek bölüm final. Hoşçakalın. Instagram=> @porcayoloji_
ŞİMDİ OKUDUĞUN
//TASTE MY LOVE\\ PORÇAY
Fanfictionbu hikaye Erkan'ın lise hayatını anlatıyor. (Yaşanan olayların hiçbiri gerçek değildir.)