Sevgi;
Okulun en popüleri tipi var dimi :D
Bütün teneffüslerde Bora,Görkem,Aslı ve Sevgi yanıma gelip bestelediğim şarkıları dinlediler. Beğeniyorlardı ve dürüst olmak gerekirse bu benim gururumu okşuyordu. Son ders Tarihdi. Hocanın zaten bir ayağı çukurda, gelmiş ders anlatıyor. Git önünde ki kadar kısa olan hayatını yaşa. Emre de uyudu. Çıkışı iple çekiyordum. Sonuçta burdan kurtulup cafeye gitecektim. Düşününce bile bir rahatlama geldi.
Saatimi son kez kontrol ettim. Zilin çalmasına 1 dk vardı ve çaldı. Derin bir oh çektim. Çantamı toplayalı çok olmuştu zaten. Bakışlarım Sevgi'ye döndü ve istemsizce gülümsedim. Çantasını topluyordu bu sefer ben onun yanına gittim beni fark ettiğinde gülümsedi. "Hadi gidelim" dedi ve koluma girdi.
Cafeye geldik. Normalde olsa çay sipariş ederdim. Ama bu elit yerde olmazdı şimdi. Sevgi gibi bende latte sipariş ettim. O telefonuyla oynarken bende etrafı inceliyordum. Sonra kahvelerimiz geldiğinde Sevgi sohbeti başlattı:
"Ee sınıfımızı sevdin mi?" "Sevdim,baya da alıştım. Beklediğimden daha iyi insanlarsınız çok şükür." Gülümsedi. Eski sınıfın nasıldı?"dedi. Gülümsemem yüzümden solmuştu. Beklediğim bir soru değildi."onlarda iyilerdi ama" sustum devam ettiremedim. "Ama?" Diye soran gözlerle baktı. "En yakın arkadaşım intihar etti" geçen seneydi. Sarhoştu. Canından çok sevdiği sevgilisi onu aldatmıştı. Beni aradı. Intihar edeceğinden felan bahsetmişti. Evimdeydim. Hemen yanına gittim. Olabildiğince hızlı bi şekilde. Ama çoktan kendini asmıştı.
"Erkan, ERKAN!" "pardon dalmışım" "Özür dilerim çok özür dilerim. Hepsi benim yüzümden. Burnumu sokmamalıydım." "Önemli değil nerden bilecektin ki zaten" masanın üstünde duran elimi tuttu. Bende baş parmağımla elini okşadım. O sırada cafe'nin kapısı şiddetle açıldı. Herkesin bakışı o yöne dönmüştü. O çocuktu. Sevgi'ye zarar veren çocuk. Tek değildi. Yanında 3-4 kişi daha vardı. Gözleriyle beni aradı. Ben olduğunu biliyordum. Bulduğunda yanıma geldi. Ayağa kalktım. Dibime kadar geldi. "Bakın burda kim varmış?"
Voteleyin yaa. İnstagram fan sayfamıda takip ederseniz çoooooooooooooook sevinirim=> @porcayoloji_
ŞİMDİ OKUDUĞUN
//TASTE MY LOVE\\ PORÇAY
Fanfictionbu hikaye Erkan'ın lise hayatını anlatıyor. (Yaşanan olayların hiçbiri gerçek değildir.)