Reisin sadece bir tane editimi beğenmesi çok koyuyor. Inşallah çoğalır. Onun dışında herkes beğendi çünkü. Bugün içimde fırtınalar var. Bölüm iyi geçer mi bilmiyorum. (Gelecekten yazıyorum koca bulsam bu kadar pozitif ve mutlu yazamazdım)
---------------------------------------------------------
O gün çok şey olmadı. Burnuma bir yumruk attı ve zaten burnumu hedeflemişti. "Nasıl hissettiriyormuş burnunun kanaması?" Dedi aşağılarmışcasına. "Böyle" deyip yüzüne bir yumruk attım. Ama burnuna değil gözüne gelmişti. Çok sert vurmuştum ama bu kadar sert olacağını tahmin edemezdim. Gözünde mor halkalar oluşmuştu. Daha ayağa kalkmadan güvenlik gelip apar topar onu dışarı attılar. Bizede "efendim üzgünüz verdiğimiz rahatsızlığı affedin" dedi. Ben de önemli olmadığını söyledikten sonra hesabı getirmesini söyledim. Ödedikten sonra çıktım. Burnuma peçete almıştım ama kanaması durmuyordu. Sevgi ağlamasını kesmişti ve "burnun çok kanıyor evim uzakta değil oraya gidelim itiraz kabul etmiyorum" dedi evine gitmeye başladık.Evine ulaştığımızda kanamam baya azalmıştı zaten. Siktir, peçetem bitmiş. Çok şirin, benimkisinden birazcık küçük,güzel dekorasyonlu, sıcak bir evdi. Sevgi peçete getirmişti gözleri dolmuştu. Suçluluk duygusunu eseriydi bu. Göz yaşları bir bir intihar etmeye başladığında elimle gözyaşlarını sildim.
"hepsi benim yüzümdendi. Ben olmasam hiç bunları yaşamayacaktın." Dedi."Suçluluk hissetmeyi bırak hiçbişey seni yüzünden değildi."
"Birşeyleri düzeltmeye çalışırken daha çok batırıyorum"
"O zaman bişeyleri düzeltmeye çalışma akışına bırak." Sustu bir süre. Sonra alnını alnıma değdirdi. Saçlarıyla oynamaya başladım
"Belki dünya için önemli olmayabilirsin ama benim için dünyalar kadar önemlisin" dedi.
"Seni seviyorum." "Çünkü yıllardır sakladığım aşk sözcüklerini ortaya çıkardın. Kıymet bilmez yüreklerden sakındığım o sözcükleri şimdi korkmadan, gururla söyleyebiliyorum. Biliyorum, birtek sen hakediyorsun onları..." dedim ve dudağımı dudağının üstüne bastırdım. Karşılık vermeye başladığında alt dudağımı dudaklarım arasında esir etmiştim. Oda da sadece öpüşme seslerimiz duyuluyordu. Boynuna yöneldim. Derince içime çektim kokusunu. Yavaşça aşağıya Öpücüklerle indim. Köprücük kemiğini öpmeye, ısırmaya başladım. Kısık sesle inliyordu. Bi süre orada oyalandıktan sonra dudaklarına tekrar döndüm. Nefessiz kalana kadar öpüştük. Kucağıma çıktı ve sarıldık...
Anneni kesiyim Erkan. Daha ilk günden sevgili yaptın aq. Bu arada biraz da gelin editlerimi beğenin gençler=> porcayoloji_
Ertesi gün uyandığımda daha okula çok olduğunu fark ettim. Ama sevgilim ve geniş çevrem vardı artık. Biraz özenli olmalıydım. Kalktım, banyoya gittim. Duş aldım. Saçımı özenlice yaptıktan sonra sabit kalması ve bozulmaması için saç spreyi sıktım. Dişimi fırçadım. Üstümü giydim. Çantama bikaç defter attıktan sonra parfümle duş aldım ve servisi bekledim. Geldiğinde bindim, bikaç kişiyi de aldıktan sonra okula vardık. İçimde bi kıpırtı vardı, bugün fazla enerjik ve pozitiftim¿¡
Görkem'le Sevgiyi sınıfta gördüm. "Günaydın" Görkem:"sanada Günaydın reyiz"
Sevgiye döndüm "günaydın prenses" dedim. "Sana da günaydın prensim" deyip ayağa kalktı, sarıldı ve dudağıma bir öpücük kondurdu.
"Vaaaaaaay ben gidiyimde rahat rahat devam edin siz" dedi Görkem. Grubun trollüydü adam resmen. "Saçmalama" dedik aynı anda. Sonra hala sarılıyorken birbirimize bakıp gülümsedik. Sınıfa biri gelmişti. Önemsemedik. Hala sarılıyorken gamzesinden öptüm onu derince."Yeni çocuk ve eski sevgilim çok iyi bir çift oldunuz. Gözlerim yaşardı cidden."
"Burada ne işin var gidip çöplüğüne dönsene."
"Sakin ol sarışın. Artık yeni çöplüğüm burası."
"Senin ben sarışın diyen ağz.." Sevgi beni durdurmuştu.
"Boşver değmez elini kirlettiğine pisliğin teki. Gel kantine gidelim" Gözümle Görkem'e gelmesini söyledim. Sevgi'nin elini sıkıca tuttum ve kantime doğru ilerledik. Masaya oturduk. Görkem söylenmeye başladı. "Abi şimdi bu şerefsizle aynı sınıfta mı olcaz yaa" Sevgi araya girdi "başka sınıfa geçelim" "o da bizi takip edecektir aşkım" dedim. Son kelimeyi söylediğimde kocaman gülümsedi. Yanağımdan öptü.
Zil çaldığında...
Hehehe bu bölüm piçlik yapayım dedim yarıda kestim kdhskjdhsksjs. Instagram porcayoloji_
Biraz da gelin vine izleyin gençler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
//TASTE MY LOVE\\ PORÇAY
Fanfictionbu hikaye Erkan'ın lise hayatını anlatıyor. (Yaşanan olayların hiçbiri gerçek değildir.)