Ceset Yok Etmek

341 12 11
                                    

3. Chat Yapan Katil

Deepweb'te chat odalarında dolaşan bir katil,Şu ana kadar onlarca insan öldürdüğünü ancak öldürme şeklinden dolayı yakalanmadığını belirtmiştir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Deepweb'te chat odalarında dolaşan bir katil,Şu ana kadar onlarca insan öldürdüğünü ancak öldürme şeklinden dolayı yakalanmadığını belirtmiştir.Cesetleri nasıl yok ediyorsun? Diye soran bir deepweb kullanıcısına ise şu cevabı vermiştir; CESET YOK ETMEK : Özet olarak perklorik asidi (2 litre) cesedin üstüne dökmeniz yeterlidir, fakat bunu elde etmeniz imkansız olduğu için alttakiler alternatiftir.. Öncelikle bir gaz maskesi takıyoruz, cesedi varsa evdeki mermer kuvetin içine güzelce yerleştiriyoruz.

Üzerine soğuk su tutuyoruz. (yaklaşık 5 dakika)
Ardından üzerine
50 CC "HCL" (Hidroklorik asit)
50 CC "HBR" (Hidrobromik asit)
50 CC "HNO3" (Nitrik asit)
120 CC "H2SO4" (Sülfürik asit)
50 CC "H2CO3" (Karbonik asit)
70 CC "HCLO4 (Hidrojen klorat)
DÖKÜYORUZ.
Kapıyı kitliyoruz içerinin hava almaması gerekiyor yaklaşık 37-38 dakika sonra cesetten eser kalmayacaktır, kemikleri mikroskopla görünür hal alacaktır.
Fakat içeriye 14 saat sonra girin ve küvete sıcak su dökün iyice, işlem tamamdır.
Parmak izi yok etmek: Bildiğiniz üzere dokunduğunuz her madde de parmak izimizin kalması mümkündür, bunu önlemek için elinize alkol dökün ve kurumasını bekleyin.

Ardından plastik bir doktor eldiveni takın fakat bazen siz farkında olmadan çok hafif aşınma yapabilir. İz bırakmaz fakat etrafa bulaşan kan varsa mutlaka üzerinde iz bırakır bunun için kanın üzerine amonyak dökün ya da sıkın ardından kaz tüyü ile toz alır gibi silin.

DARK WEBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin