Gizemli Katil

267 10 2
                                    

4. Münih Gizemi

Münih yakınlarındaki bir köyde 63 yaşındaki Andreas Gruber, eşi Cäzilia, kızları Viktoria Gabriel ve Viktoria'nın iki çocuğu Cäzilia ve Josef ve hizmetçi Maria Baumgartner gizemli bir şekilde aynı gün içerisinde öldürüldüler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Münih yakınlarındaki bir köyde 63 yaşındaki Andreas Gruber, eşi Cäzilia, kızları Viktoria Gabriel ve Viktoria'nın iki çocuğu Cäzilia ve Josef ve hizmetçi Maria Baumgartner gizemli bir şekilde aynı gün içerisinde öldürüldüler.Ölümlerden önce, aile şüpheli bir şeyler olacağını farketmiş. Bir kaç gün öncsinde evin önündeki karda ayak izleri görmüş, bu ayak izleri eve doğru gelmiş ama hiç biri geri dönmemiş. Ayrıca son bir kaç gündür de evin tavan arasından gelen garip sesler geliyormuş kulaklarına. Cesetler, 4 gün sonra komşuları tarafından bulunuyor ama o 4 gün boyunca evin bacası tütüyor, sığırlar besleniyor, mutfakta yemek yeniyor. Ertesi gün, yani 5 nisan'da otopsi yapılıyor. Cesetlerin kafası kesilmiş, yalnız Viktoria'nın 7 yaşındaki kızının saldırıdan sonra birkaç saat hayatta kaldığı tespit ediliyor; anneannesinin, dedesinin ve annesinin kafası vücudundan ayrılmış bedenlerinin yanında bulunuyor, saçları ise yolunmuş. Katil ile ilgili tek ipucu ise katilin silahı olan kazma ve onu tüm gece sıcak tutan ateşti. 1922 yılında gerçekleşen hadisede katil bulunamadı. Katilin evden ayrılmadan önce evdeki tüm hayvanları beslediği de belirlenmiş.

DARK WEBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin