Gerçek Bir Deep Web Hikayesi

205 3 0
                                    

Herkese selam. Ben de bir deep web kurbanıyım. Üçüncü nesil bir kardeşinizim; anlatacaklarım başımdan geçmiş, yaşadığım olaylardır. Lafı uzatmıyorum.

Facebook'ta Deep Web ile ilgili anlatılanlar daima ilgimi çekmişti. Pek çoğunuzun yaptığı gibi öncesinde ufak bir araştırma yaptım ve artık maceraya hazırdım. Deep Web'in pek çok virüs ve malware ile dolu bir yer olduğunu okumuştum; okul için kullandığım laptop'a yapamazdım. Bunun için ayrı bir notebook satın aldım ve Tor internet tarayıcısını indirdim. Deep Web'de geçirdiğim birkaç saatten sonra artık bir pro olduğumu ve her şeyi gördüğümü düşünüyordum. Silah ticaretnden snuff içeriklere kadar, deep web'in sunduğu her şeyle baş edebileceğimi düşünüyordum. Adeta kazı yapıyormuşçasına gittikçe daha da derinlere gitmek istiyordum.
Yine bir gün deep web'deydim. Ufak bir sohbet kutusunda bitcoin işlemlerinin devamlı olarak aktığı bir odaya geldim. Bu bitcoin transferleri farklı sembollerle yapılıyordu. Garip bulduğum şey ise sohbet kutucuğundaki bitcoin sayılarının büyüklüğüydü. 150-1000 bitcoin skalasındaydı ki bu neredeyse $60bin-$400bin gibi bir değere tekabül eder. Sonra anladım ki burası büyük para işlemlerini listeliyordu.
Web sitesinde "geri" butonuna tıkladım ama Tor o kadar yavaşladı ki bu işlemi 35-40 saniyede yerine getiriyordu. Sonraki 5 saniyede sohbet kutucuğunda 10'dan geriye doğru bir gerisayım belirdi. Meraklandım ve "yenile" butonunu iptal edip biraz daha bekledim. Gerisayım bittiğinde 0 rakamı gözüktüğünde sohbet dondu ve şifreli bir mesaj gördüm. Birkaç dakika donmayla geçti ve karşımda "videoyu oynat" şeklindeki başlatma sembolü çıktı. Merakla tıkladım ve ondan sonra gördüğüm şey aklımdan çıkmıyor. Canlı yani o an gerçekleşmekte olan bir video ile karşılaştım; bunu anladım zira belli bir boyutu ya da süresi olan bir dosya değildi. Streaming tarzındaydı. Ekranın ortasında büyük tahta bir masa ile elleri kolları masaya bağlı 3 çıplak kız vardı. Nasıl yazsam bilemiyorum... Kızlardan bir tanesi 24 yaşındaydı ama diğer ikisinden biri 7 gibiydi.
Diğeri ise 15-16 falandı. Uyanık değillerdi. Aradan birkaç saniye geçmedi ki beyaz maske giymiş bir adam sahnede belirdi. Tam o anda neler olacağını biliyordum. Tor'dan çıkış yaptım. Benim için olay bitmişti. Ama telefonu elime almışken aradan bir dakika geçmemişti ki 5 cevapsız arama gördüm.

Devamı diğer sayfada...

DARK WEBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin