Chanyeol geçen gün çizdiği resmi de astı Duvara. Bütün Duvarlar Baekhyun ile doluydu. Ve her biri birbirinden kusursuzdu.
"Onları neden asmaya devam ediyorsun?"diye sordu Baekhyun. "Her birinin bir anısı var, atamam."dedi Chanyeol gülümseyerek. "Sıkıcı olmuyor mu? Beni sürekli çizmek. Bak dışarda daha güzel şeyler var."
Chanyeol Baekhyun'a doğru eğildi. Omuzları Baekhyun'un oturduğu tekerlekli sandalyeye geldiğinde konuştu "Benim hayatım da senden daha güzel bir şey yok."dedi ve kafasına güzel bir öpücük bıraktı.
"Öyle mi diyorsun?"dedi Baekhyun gülümseyerek. Chanyeol de gülümsedi. "Öyle diyorum tabii."dedi ve Sandalyesini sürmeye başladı.
Bahçe'nin Kapısını açtı ve güzel hava'nın Baekhyun'a esmesini izledi. Çok güzeldi. En sevdiği manzara bu olsa gerekti.
Baekhyun'u Masa'nın önüne götürdü ve kendisi de karşısında ki Masa'ya oturdu. "Soğuk mu?" Baekhyun kafasını hafifçe salladı ve öksürmeye başladı "Çok az."dedi.
"Içeri girelim mi?"dediğin de Baekhyun kafasını onaylamaz bir şekil de salladı. "Hayır, battaniye istiyorum sadece." Chanyeol hızla içeri koştu ve Battaniye getirdi küçük olana.
"Kahve ister misin?"
"Hayır, şuan tek istediğim şu güzel Papatyalardan birini koparman."dedi gülümseyerek. Chanyeol anladığını belirtti ve koparıp Baekhyun'a verdi. O orda Papatyalarla oynarken kendisi de biraz Papatya topladı. Baekhyun'a tac yapacaktı bunlarla.
"Seviyor mu? Sevmiyor mu?"dedi Papatya'nın yapraklarını tek tek sökerken. Chanyeol konsantre olduğu bu Tac yapımın da Baekhyun'a döndü.
"Ne çıkarsa çıksın. Bu asla benim sana olan sevgimi ölçmeyecek."dedi ve tekrar Tacın'a döndü. Baekhyun ise kafasını salladı onaylar şekilde. Son Yaprağı çekti ve "Seviyor."dedi yüksek sesle gülümseyerek. Chanyeol de gülümsedi.
"Bak sana ne yaptım?" Elinde ki Tacı Baekhyun'un kafasına taktı. Çok güzeldi. Fazla güzeldi. Mükemmeldi. Muazzamdı. Kusursuzdu. Melek gibiydi.
"Çok güzel olmuş, Yeol."dedi ve gülümsedi. Chanyeol güzel meleğinin kafasına bir öpücük kondurdu ve "Sen daha güzelsin."dedi kokusunu içine çekerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
last confession | chanbaek
Teen Fiction"Seni daha iyi tanıdığımda, zamanımın daha kıymetli olduğunu anladım. Seninle daha fazla vakit geçirmek istedim, özür dilerim."