-mutlu günler

11 1 0
                                    

Bugün Baekhyun diğer kötü günleri unutmuş ne kadar ömrü kaldığını bilmeden Chanyeol'e vakit geçiriyordu. Bahçe'ye çıkmışlardı ve ordaki Salıncağa binmişlerdi.

Hafif rüzgar yüzlerine değiyor, salıncak da sallanıyordu ortaya kusursuz bir çift çıkıyordu.

"Chanyeol,"dedi kısa olan gözlerini ona çevirirken. "Efendim?"diye yanıt verdi uzun olan "Sana bir şey soracağım ama sadece cevap ver ve başka bir şey söyleme."dedi gözlerine bakarak. Chanyeol sadece kafasını salladı ve merakla bekledi.

"Eğer ben bir gün olmazsam, beni hala sevmeye devam eder misin?"dedi.

Bu soru zordu Chanyeol'ün boğazına bir yumru oturdu fakat yutkunsa da gitmiyordu. Kolları diken diken olmuştu. Ama tereddüt etmedi çünkü cevabını çok iyi biliyordu sadece bu sorular onu üzüyordu.

"Senden başka kimseyi Sevemem. Bunu nasıl olur da yaparım?"dedi ve küçüğünün soğuk ellerini tuttu. "Teşekkürler."dedi ve kafasını Chanyeol'ün omzuna koydu.

"Güzel şeyler düşünüp, güzel günler geçirelim."dedi Chanyeol. "Öyleyse bir şeyler yapalım. Sıkıldım."dedi sıkkınlıkla nefesini dışarı verirken.

"Pekâlâ, aklım da bir şey var,"dedi Chanyeol biraz duraksadı ve devam etti "Taş, Kağıt, Makas oynayacağız ve kaybeden diğerini öpecek."dedi Uzun olan. Kısa olan masum olmayan bir gülüseme yerleştirdi Dudağına.

Oyuna başlıyorlardı ve her kaybeden bir öpücük veriyordu diğerine. Gülümsüyor ve Kahkaha atıyorlardı. Bu günler onlar için çok özeldi.

last confession | chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin