GÜL KURUSU :

1.3K 25 12
                                    

Ordaydı tam karşımda gözlerini gözlerime dikmiş öylece duruyordu .

Öylece bana bakıyordu .

İçimden bağırıp çağırmak geçiyordu ellerimi sıkıyordum . Direniyordum öfkeme karşın 

Tiksiniyordum ondan , iğrençti .

Gözümde hiçbir değeri yoktu artık . Aşağılık herifin tekiydi .

Bana bunu nasıl yapabilmişti ? Çok mu sıkmıştım onu ? 

Bir zamanlar yanımdayken şimdi neden gitmişti benden . Üstelik hiç hissettirmeden , sinsice .

Beni ne bu kadar ucuz kılmıştı ki onun gözünde ? Ucuz ve eski .

Niye bitirmişti bizi ? Niye anlatmamıştı bana herşeyi ?

Gitmişti işte diğerleri gibi o da çekip gitmişti .

-Neden yaptın bana bunu neden gittin benden ? Neden gittin bizden ? Ben bunu hak edecek ne yaptım ki?

-Özür dilerim böyle olsun istemezdim .

-Özür dilemek ne yazık ki hiçbirşeyi değiştirmiyo . Buna içinde bulunduğumuz şu rezil durum da dahil .

İçimden ona ne kadar lanet okusam da azdı benim gözümde peki ama yine şu baskılarımla kaybettiğimsem onu belki de sırf bu yüzden gitti bizden .

-Oysa düğünümüze 1 hafta kalmıştı .Ben mi soğuttum seni kendimden bu kadar ?

-Bak ben üzgünüm böyle olsun istemezdim ne desen gerçekten haklısın hatta şuan bana tokat atsan bile yeridir .

-Üzgünsün öylemi ? beni yarı yolda bırakıp gittiğin için ve seni bu kızla aynı yatakta yakaladığım için üzgünsün oysa çok geç Selim gerçekten çok geç . Bende , sende geç kalmışız .Hani tokat atarsan yeridir dedin ya tokat az gelir . Bitti Selim bitirdin bizi .Tebrikler.

Kapıyı hızlıca çarpıp çekip gittim hala üzerimdeki şoku atlatamamıştım . Ruh gibiydim . Asansöre bindim ve bir daha yüzünü en son görmek istediğim hatta hiç görmek istemediğim adama baktım son kez  ve birdaha adımımı bile atmıyacağım şu binaya baktım öylece .

Evet doğru Selim bana yetişmek için koşuşturuyordu . 

Düşünceli bir şekilde giderken omzumda bil el hissettim . 

Bu Selimdi 15 dakika önce beni aldatan ve beni yarı yolda bırakan insan işte .

-Üzülmeni istemiyorum Ada  . dedi 

-Biliyormusun sen üzülmeme bile değmezssin aşağılık herifin tekisin işte . Sana da bu yakışırdı beni kendine bağlayıp gitmek . dedim.

Kolumu tutuyordu .

-Kolumu bırak Selim ! bunu bize yapan sensin ve şimdi nasıl karşımda durabiliyorsun ? İnsanın biraz olsa onuru ve gururu olsa peşimden koşmaya yüzü olmazdı .

Kolumu küçük bir hamleden sonra onun o iğrenç ellerinden kurtardım .

Eve nasıl geldim hiç hatırlamıyorum . Selimle evlerimiz oldukça yakındı . Onunla ben lisede tanışmıştık ve aynı üniversiteyi kazanmıştık . Daha sonra Selim bana açılacak cesareti kendinde bulmuştu ve çıkıyorduk . 5 ay kadar bir sürede baya yakınlaştık ve ilişkimizi evliliğe taşıma kararını aldık .

Evin kapısına gelmiştim .Anahtarımı zar zor çıkarttım ve kapıyı açtım . 

-Ada kızım sen mi geldin ? 

-Evet anne !

Hayır babam evde başka da kardeşim yok eve benden başka kim gelicek ki yok hırsızım anahtarla giriyorum .

GÜL KURUSUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin