Eve kendimizi zor attık ve atar atmazda party hard diye çığrşmaya başladık .
- Evet arkadaşlar sizi şöyle alalım diyerek mutfağı gösterdim.
Tabi ablalarını dinleyip mutfağa itiraz etmeden yöneldiler sıkıysa itiraz etsinler bi bulaştırırsam görürler gribi hıh .
İç sesimin zekasına hayran bir şekilde göz devirirken tencere kap kacak çıkardım makarna yapıcaz looğğ
Makarnaları kırmaya başladık Merve ve Ceren de sofrayı hazırlamaya giriştiler .
Ve sonunda karnmın grultusuyla dalga geçmeye başladığımızda makarnaları hazırladık .
Bu arada annemlerin de yazlığa gittiği haberini aldık .
Bize gün doğdu yani .
Tabağımı nasıl bitirdiğimi anlıyamadan bitti doyma hissini tam hissetmedim çünkü haribolara , çikolatalara , mentos'a , cips 'i , patlamş mısır'a yer açıyorum tabi bi de gecenin geri kalannda film filan izleriz karaoke yaparız sonra cıma birbirimizin saçını yaparız , başkaların gizli numaradan ararız sapıklık yaparız filan falan .
Tabi aklımdakinlerin hepsini kızlara söylesem bana sanki arapçayla fransızca karışımı bi kelime söylemişim gibi bakarlar .
Sofrafı topladıktan sonra yukarı kata çıktık .
- Hadi birşeyler yapalım .
- Ne gibi mesela ? dedi Sena .
- Bence haribo , çikolata , mentos , cips , patlamış mısır , filan yiyebiliriz .
Veya Monopoly oynarız , twister da olabilir veya karaoke , film de izliyebiliriz .
Aslında gecenin geri kalanında gizliden eski sevgililerimizi veya arkadaşlarmızı aramayı planlıyorum .
- Ben eski sevgililerimin hatta rehberimdeki bütün erkeklerin numaralarını sildim ama dedi Ceren .
- O niye o ?
- Yeni birileri var da .
- Oha kim hemen dökül bebek .
- Ada sapık olduğunu düşünmeye başladım .
- Hı evet dişi bir sapığım ve türümün son örneği olaraktan hem cinslerime yavşyorum sanki karşı cinslerin nesli tükenmiş gibi .
- Tamam tamam .
Adı Cenk yani nasıl desem işte beni anlıyo , anlayışlı , dürüst , güler yüzlü , kibar sanki birbirimiz için yaratılmşız hani ruh ikizi derler ya öyle işte bizimkisi de .
- İdeal damat adayı diye kıskançlğmı saklamaya çalştım ama sanki ben kskançlık duygusuna sahip değilim o bana sahip gibi .
Neyse ki diğerleri de gülerek beni onayladılar demek ki bi ben kıskanmıyorum iyi iyi bu çok iyi .
- Hadi korece müzik dinliyelim ve monopoly oynyalım ne dersiniz ? dedi Merve .
- Korece mi ??? yavrucum diyer müzikler piyasadan filan mı sürüldü yoksa sansür filan mı koydular hepsine ? Niye korece yani ?
- Bu dediklerine pişman olursan görürüm ama dinleyince .
- Aç ulen .
- Nasl istersen.
Monopoly eşliğinde o bilmediğim anlamadğım kimin söylediği hakkında en ufak bi fikrim olmıyan şarkı da çalınca BA-YIL-DIM !!
Şok şok şok şok ve şoooooooooooooooooooooook oldum bu ne böyle ya fevkaladenin de fevkinde .
- Ne oldu ya sen bi şarkıda dans filan etmeye başladn sanki hoşuna filan mı gitti yoksa şarkı ?
- Iıı şeyy ya biraz aman be evet harika tamam mı ön yargılı davrandım pardon .
- Neyse hadi başka birşey yapalım ben sıkıldım dedi Sena .
- Bence ya film izliyelim ya da gizli numaradan birilerini arayalım tabi bunu aldıklarımzı yerken yapalım dedim .
Hep birlikte kabul ettikten sonra ortaya numaraları koyup arayıp işletmeye başladık .
İlk ben aryıcaktım .
Sena'nn eski sevgilisi olan Birkan'ı aradım .
Ben : İyi günler ben yeni açılan estetik ve fotoğrafçlık merkezimizden arıyorum .
Birkan : Nasl anlamadım ?
Ben : Tabi anlıyamazssınız bazı şeyleri anlamak için beyin gerekiyo sonuçta .
İlk size bedava olan bi estetik yapıyoruz şöyle ki bu estetikte içinizde bir yerlerde sakladığnız o ikinci yüzünüzü ortaya çıkarıyoruz sonra çıkan bu yüzünüzün fotoğrafını çekiyoruz ki herlez öğrensin bunu hem sizin ek bi çaba sarf ederek yorulmamanız hemde insanların kötü bir şekilde ac çekerek öğrenmemesi için yapıyoruz diyerek kapatım .
Biliyorum biliyorum harikayım bakışını attım kzlara tamam biraz egom tavan yapmış olabilir ama egoist veya megolaman değilim .
Neyse ki kızlara da bende bol bol bulunan cesaretimden dağıttım ki onlar da benim gibi arıyarak göt etmeye başladı gerçi aranan insanlar götse bizim yaptığmız birşey yok kendilerini belli ediyorlar zaten .
Gecenin geri kalanında hiç istemediğim ve izlemeye bir gıdm cesaretim bulunmayan bir korku filmi izledik .
Adı da Zehr i cin .
Harbiden hala tırsıyorum Senayla birlikte uyuyabilmek için yalvarabilirim bazı durumlarda ayıck bile fayda etmiyo doğrusu
Selamlarr öncelikle bu hafta ve ondan önceki hafta yoğundum hemde baya bi sağlık dersleriyle mücadele ediyorum size söylemeyi unuttum sağlık okuyorum bölümüm ATT .
Umarım bu bölümü beğenirsiniz Multimedia yeni Ada yani Lucy Hale <3 :)
İyi hafta sonları ve haftalar diliyorum sizlere müzik filan önermemi isterseniz ki ciddi ciddi arada da olsa Korece müzik dinliyorum tavsiye edebilirim .
Son olarak vote ve yorumları eksik etmeyiiiin :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜL KURUSU
ChickLitAslında bu hikaye ayrılık, aşk, özlem ve birçok duygunun hikayesi olabilirdi ama değil işte benim Selim'in ihanetine verdiğim -aslında vermediğim (!)- tepkime olan yaşadıklarımı anlatan bir hayatımın özeti denilebilir. Ailemin yanımda oluşu, biricik...