1 HAFTA SONRA :

201 11 0
                                    

Telefonumun alarmıyla yeni bir sabaha sanki savaştan çıkmış gibi uyandım .

Aynaya baktığımda iç sesime kesinllikle hak verdim .

Aynadaki Ada sanki başkalaşım geçirmişti .

Vaktim varken duş alıp üstümü giyindim .

İşin ilk gününde geç kalmayı kim ister ki ?

İşe giden birine uzun uğraşlarım sayesinde benzedim . ( İnsana desek daha doğru olur sanırım )

Hiçbirşey işin veya okulun ilk gününde alındaki sivilce kadar kötü olamaz diye düşünüyorum .

Acil fondoten sürmeliyim !!! diye bağırıp odamı dağıtıp aramalarım sonuç verince bunu bir zafer dansıyla kutladım .

Olabildiğince doğal ve güzel olduğuma karar verdiğimde aynadaki Adaya veda ederek alt kata annemin ve babamın yanına indim .

-Günaydın kızım .

-Günaydın annecim .

Babam nerede ?

-Senin geç geleceğini bildiği için o çıktı .

-Tamam dedim .

Doğruca kahvaltı sofrasına atlamak isterken tabi ki annemin bakışları beni durdurdu .

Ahh ! hadi ama çok açım diye kendi kendime mırıldandıktan sonra daha fazla dayanamıyacağım diyerek sanki daha önce hiç görmemişim gibi yemeğe başladım .

Ne bekliyordunuz ki can boğazdan gelir bir kere .

Yeterince o doyma hissini hissettikten sonra annemle vedalaştım .

Çantama anahtarları , telefonumu tıkıştırıp hemen kendimi kırmızı Mini Cooperıma attım .

Bu arabayı çok seviyorum .

En sevdiğim CD'yi taktım ve başladım eşlik etmeye .

Kendimi o kadar kaptırmışım ki İş yerine vardığımda sanki arabadan inmeyi unuttum .

İndiğimde telefonumun zırıltısını duydum .

Mucizevi insan Sena arıyordu .

Ben : Alo kuşum .

Sena : Alo canım , yeni iş günün kutlu olsun .

Ben : Seninde meleğim .

Sena :Bence bu akşam bunu kutlamalıyız .

Ben : Aklımı filan mı okudun ? Yoksa üstün telepati gücün filan mı var senin ?

Sena : Tabi tabi var da senden saklıyorum zaten .

Ben : Tamam yaa . Neyse bunları bırak da orası nasıl ?

Sena : Bilmiyorum . İyiye benziyo zaten ilk gün nerden bilebilirim ki .

Ben: Haklısın canım neyse hadi öptüm .

Sena : Bende .

Bun arada size söylemeyi unuttum Sena bizim şirketin bir başka şubesinde çalışıyor .

Aynı İşyerinde iki mimar olmazmış .

Ama aynı şehirdeyiz .Yani bu bizim için ve ailemiz açısından iyi birşey .

İşyerinde kendime ait bir odam var vay canına diye kendi kendime sevinirken babamın asistanı Sibel Hanım parazitlik yaptı .

- Evet bu çok iyi ama sanırım çalışmaya başlamalısın diyip moralimi -1867364656546548737464 gibi bir sayıya indirdi ve beni odada tek başıma bir yığın dosyayla yalnız bıraktı .

GÜL KURUSUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin