GRİP :

153 7 2
                                    

Bu sabah biraz farklı bir şekilde uykuma tecavüz edilmişti .

Ne alarm ne de annem , babam uyandırmıştı .

Ama Sena gelip uyandırmasaydı ve 1 saat başımda Denizli horozu gibi uzun uzun yani cidden uzuuuuuuuuuuuun bir şekilde ötmeseydi ben halâ kutsal uykuma devam ediyordum .

Ama ne yazık ki uyandırılmıştım .

Bu gün hani okulda hocanız size kızmıştır ve 2 sayfalık bir ödevi ezberlemenizi istemiştir ya ve siz onu sular selleer gibi ezberlersiniz ama her sabah çalan ve size gıcık  olan o telefon alarmı sayesinde geç kalırsınız ya berbat bi duygu .

O kadar ezberlemişsiniz sonuçta .

Sanırım bakteriler grip öncesi hazırlıklarını yapıyor ama kusura bakmayın evde şömine , sinama salonu , sauna , havuz yok yani .

- İtiraf etmeliyim ki berbat görünüyosun bende bugün kızlarla hep birlikte vakit geçiririz diye düşündüm .

Ama sen bir koalanın ağaca sarıldığı gibi ki koalalar hangi ağaçta yaşar bi fikrim yok .

Onun gibi sarılıyosun yatağına .

-İntikamım acı olucak Sena ama şimdi uyumak istiyorum .

Göz kapaklarım istemsizce aşağı iniyo çünkü ve rüyamda da Tokyodaydım .

- Oha Tokyo mu ? Alışveriş yap ordan .

- Sena rüyama sıçmazmısın ne olur .

- Off tamam ya uyu ben gideyim bari

- Tamam .

- Oha tamam mı ?

Gidiyorum bak ?

- Peki

- Bak gidiyorum

- Çok sevaba geçer git bende uyıyım .

- Gidiyorum ?

- Hıhı

- Git -tiiiim .

- Oha tamam uyumuyom ya Senaaaa ! Geri dön yuvamıza aşk böcüğüm !

- Salak gitmedim ki ayrıca aşk böcüğüm nedir ya ?

Kalk da film izliyelim .

- Kahvaltı diye birşey var günün en önemli şeysi .

- Şeysi ?

- Grip kızım bu ne biliyim ben buzullar eriyo Senağğ .

- Yat uyu allah aşkına çirkinleştin iyice sen .

- Off tamam be benim çişim geldi .

- Gel avcuma işe git işe elinden tutup ben mi götireyim allahtan haftasonu valla yoksa sen işte ne yapardın.

Hızla zıplaya zıplaya tuvalete koştum .

Sena bana sanki hayvanat bahçesinde penguen görmüş gibi bakıyordu .

Hayvanat bahçesinde penguan mi ?? Bi an iç sesimle küsüp tekrar barışmamak istedim .

***************************************

Uzun süreli sessizliği Sena bozdu .

- Hadi kızları da çağırıp film izleyim Burger Kingden hamburger sipariş edelim ne dersin ?

- İlla gribini yayalım diyosun anlaştık olur .

- Hahah bak  bu iyiydi .

- Biliyorum , o zaman kızları arıyalım ben Cereni ararım .

- Tamam bende Merveyi .

Kızları arayıp davet ettik tabi ki kabul ettiler canlarım benim .

Kısa zamanda bu kadar yakın olmamıza cidden şaşıyorum ama işte ikisinde kafadengi .

- Ada

- He gülüm

-Krolaşma bi

- İyi be Tokyaya götürmedim diye mi kızdın gızz ?

- De gett rüyaydı o .

- Ben acıktım ya kalk da birşeyler yiyelim 

Tabi bu sözüm üzerine Sena durur mu başladı cık cıklamaya .

- Hiç yakştıramadım misafirlerimizi bekle öyle yiyelim bari markete gideriz birlikte  .

- Mantıklı dedim .

-Tabi Sena  hemen gülmeye başladı 

- Mantık ve biz hadi ama güldürme beni . dedi 

O sırada zil sesiyle irkildim .

Senayla göz göze geldik ve Sena ayağa kalktı .

- Kızlar gelmiştir korkma ben diyorum sana o kadar korku filmi izleme diye .

- Ne yani eğer bi zombi salgını olursa diye planlar yapmıyım öyle mi olasılıklar karşısında plan kuruyoruz herhalde ne olur ne olmaz dedim bir (klasik anne sözü) .

İkimizde koşarak aşağıya indik ve kızları büyük bir gülümsemeyle karşladık desem yalan olur çünkü ben daha çok burnumu çekmekle uğraşyordum .

Evden çıktık ve markete doğru ilerlemeye başladık .

Markete girdiğimde Ceren önce cips reyonundan başlayalım diye ısrar etti .

En sonunda Ceren ve benim uzun ısrarlarımıza dayanamıyan Sena ve Merve kabul etti ve cips reyonundan başladık .

Daha sonra çikolatalar , makarna , sakız , kahve , mentos aldık .

Sepeti bildiğin yarılamıştık .

Sena ve benim bir klasiğimiz olan şeyi yapmaya gelmişti sıra yani Alışveriş sepetine oturup birbirimizi iticektik .

Sena ve ben çocukluğunu yaşayamayan iki dana gibiydik tabi artık dört dana olduk .

Merve ve Ceren de bize bakıp bir sepet aldı ve başladık dörtlü olarak birbirimizi itmeye .

Harbi çok eğlenceli ya .

İnsanlar bize tuhaf tuhaf bakarken biz bize bakan gözleri umursamadan devam ettik .

Mantık denilen şeyi biz kullanmıyoruz çünkü .

Eğer gençken aptalca şeyler yapmazsanız yaşlanınca gülerek anlatacağınız anılarınız olmaz işte Sena ve benim hayat felsefemiz bu .

Multimedia Marketten bi kesin

Yalnız fark ettim de siz votelemiyonuz ya emeğe saygı azıcık lütfen arkadaşlar

Okuyorsanız voteleyin o zaman

Böyle beni üzmekten ve yeni bölümü yazma isteğimi alıp tuvalete atmaktan ve üzerine sıçıp sifonu çekmekten başka birşey yapmıyorsunuz .

Lütfen vote ve yorum yapın

İyi tatiller şimdiden canlarım sizi seviyorum :)

GÜL KURUSUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin