EN YAKIN :

279 11 3
                                    

Artık vakti gelmişti zor da olsa yapmam gerekiyordu Senaya sen burda kal diyerek odadan çıktım ve annemlerin yanına ilerledim .

Pek onların yanında oturmazdım .

-Birşey mi istiyorsun Ada ?

-Hayır anne biraz otururmusun sizinle birşey konuşmalıyım .

-Tabi ne oldu anlat .

-Anne Selim beni aldattı onu yeni aldığımız evde birz kızla aynı yatakta bastım ve o günden beri konuşmuyoruz ya da görüşmüyoruz  bitti . Ayrıldık .

Dalgınlardı . Şarşırmışlardı tabi Selimden böyle bir alçaklığı kimse beklemezdi ama bir yatakta olduğum yerde aynı acılarla kıvranmaktansa hayata devam etmeyi ve kendime yeni bir sayfa açmayı yeğlerdim .

-Bunu neden şimdi söylüyorsun daha önce söylemen gerekirdi .

-Sana birşey olur diye korktum anne . Sonuçta dünya üzerinde bana ihanet etmiyicek iki varlık var biri sen diğeri ise babam . Sizi kaybedemem . Üstelik birinin yaptığı hata yüzünden . Asla .

Kabullenilemezdi biri bir hata yapmadan önce olacakları düşünmeliydi ve cezasını çekmeliydi ama cezasını ailem çekemez .

- Anlıyorum canım neyse o evi satarız ve bu iş burda biter ne sen onu ne de o seni göremez yeniden başlarsın herşeye .

Babamda bu duruma sıcak bakıyordu belkide yarama tuz basmak istemiyorlardır .

Ama güçlü kalmam gerek . GÜÇLÜ KAL .(Stay strong) 

Odama çıktım Senada gitmeden bana döndü .

-Canım sen dediklerimi yap unutma ben daima yanındayım sen güçlü kal ve daima gülümse . Bu arada baloya 2 gün kaldı yarın seninle alışverişe çıkıyoruz itiraz istemiyorum prenses .

-Ben gelmeyi düşünmüyorum bir de orada Selimi görmek var hayır ben gelmiyicem sen benim yerime de eğlen canım aklın bende kalmasın ben iyiyim yani iyi olucam .

-Geliceksin itiraz yok . Geliceksin ve oradakilere ne kadar güçlü olduğunu göstericeksin . Bu kadar kısa bir zaman zarfında nasıl bu kadar çabuk iyileştiğini göstericeksin onlara ve ailen ve ben senin hep yanında olucaz ona dair bütün anıları zihninden söküp alıcaz .

-Peki tamam .

Kapıya yöneldi .

-Sena 

-Efendim 

-İyi ki varsın 

Koştum ve ona sıkıca sarıldım .Onu çok seviyordum .

Kimseye güvenmediğim kadar ona güveniyordum .

-Sende iyi ki varsın seni seviyorum . Yarın sabah sekizde hazır ol ve beni bekle .

*******************************************************************************************************

Uyanmıştım gün ışığı gözlerimdeki aralıktan içeri sızıyordu .

Güneş sanki uyanmamı istiyordu .

Biraz dönüp durduktan sonra kurduğum alarmı kapattım ve yüzümü yıkamaya gittim .

Selimden o günden sonra ne bir arama ne de bir mesaj vardı neyse umrumda değil .

Cidden banane ki .

Aynada kendimi süzmeyi bırakıp odama geçtim ve çekmecemi açtım .

Temmuz sıcağında giyilebilecek en iyi şeyleri seçmeye çalıştım .

Elime yırtık bir kot şort ve bir askılı bluz aldım .

Çok sıcaktı .

Saçımı tepeden topuz yaptım ve tekrar makyajımı yapmak için tekrar banyoya yöneldim .

Hafif bir makyaj yapmıştım ve artık hazırdım . O esnada telefonuma bir mesaj geldi .

Sena : "Bikinini giy bebek arabamla geliyorum ve alışverişten sonra biraz rahatlamaya ihtiyacın olacak gibi gözüküyor denize gidicez "

Deniz mi ? iyi olabilir çünkü sıcaktan fazlasıyla bunalmıştım .

Bikinimi giydim ve kapıdan çıktım .

Yeni bölüm birkaç saat içinde sizlerle olur arkadaşlar şimdilik hoşça kalın :))

Multimedia Sena ve Ada

GÜL KURUSUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin