“Kendimi önemsememiş olmam, önemsiz biri olduğum anlamına gelmezdi. Ama herkes öyle anlamıştı, ve bunu değiştiremeyecek kadar yorulmuştum...”
-Sirena Black-.-
Harry, yatakhanesinde öylece oturuyordu. Daha fazla anı bulabileceğini sanmıyordu, bitmişti. Onu öldüreni bulamayacaktı, ama bir ölüm yiyen olabilirdi onu öldüren. Camın tıklatılmasıyla irkilip baykuşa baktı. Camı açıp baykuşun ayağındaki mektubu aldı.
“Harry, hemen ortak salona gelmelisin. Çok önemli!
-Hermione”Şaşkın bir biçimde, camı kapatıp ses yapmadan kapıya ilerledi. Kapıyı sessizce kapatıp merdivenleri indi. Ron ve Hermione bir şey için tartışıyordu. "Ne oldu?"
"Harry, Sirena'dan bir not buldum. İnanamayacaksın ama bu bir kehanet."
"Neden inanmasın Herm?"
"Ron, dur bir! Bak," Hermione, kehaneti Harry'e uzatıp Ron'da delici bakışlar yolladı.
“Yeşil olacak sebebi ölümün,
İhanet olacak sebebi acılarının,
Kör hançer sebebi yaralarının,
Bir kişi sebebi ölümünün,
O da sonuçlanacak ihanetiyle.”"Bu Sirena'ya mı ait?"
"Defteri Profesör Snape bana vermişti, incelerken arkasında bunu buldum. Ron ile konuşurken aklıma seni çağırmak geldi. Ama çözemedim."
"Çok garip, Profesör Trellawney'e sorsak?"
"O kadına bir şey soramazsın abi-."
"Ron, burada Sirena neden öldü onu çözmeye çalışıyoruz, Profesörün garip olup olmamasını değil!" dedi Hermione, hiddetle.
"Tamam özür dilerim, devam edin."
"Yeşil olacak sebebi ölümün yeşil bir şey yüzünden mi ölecek?" dedi Harry.
"Mantıklı. İhanet olacak sebebi acılarının, bu da Sirius'un, annenin, babanın ve Lupin'in onu ihanet etmiş olarak görmesi sonucu olabilir."
"Kör hançer sebebi yaralarının yeşil bir hançer ölüm sebebi olabilir mi?" dedi Ron, Hermione kafa sallayıp kağıdı aldı.
"Bir kişi sebebi ölümünün, o da sonuçlanacak ihanetiyle burada Pettigree'dan mı bahsediyor?"
"Pettigrew Sirena'yı öldüremeyecek kadar korkaktı Hermione. Snape?"
"Snape olamaz ki, Snape onun en yakın arkadaşıydı."
"Kim o zaman?" dedi Ron, kafasını yastığa bastırarak. "Bu soruyu, Profesör Snape'e sorsak daha iyi olur."
-.-
"Neden onlara hemen gerçeği söylememe izin vermiyorsun?"
"Bilmem, istemiyorum." Severus, Sirena'ya bakıp iç çekti. "O kehanetin gerçekleşmeyeceğini tahmin ediyordum." dedi Severus Snape, acı çekercesine.
"Senin suçun değildi."
"Durdurabilirdim Sirena, biliyorsun!"
"Emin misin?" Severus, ağzını bir kere açıp iç çektikten sonra tekrar sandalyeye oturdu. "Dediğim gibi bu senin suçun değildi Sev."
"Peki o üç çocuk bunu öyle algılayacak mı?"
"Tabii ki senin suçlu olmadığını bilecekler, kendini üzme. Lütfen."
-.-
Finale son 2! Ay ne çabuk geçiyor yaaaaa. Neys, cıvıtmak istemiyorum. Az oldugunu biliyorum ama yapçek bir şey yok.
PİKAÇU BELANI VERSİN TAYFASI
(PBVT)
GURURLA SUNAR!
DeborrahL Ceymsim🍫
Moongirl302 Aylakım🐺
BerenSayn Patim🐾İNSTAGRAM: pbvt_gururla _sunar_
SEVİLİYORSUNUZ!
SİHİRLİ GÜNLER DİLERİM /*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black's Twin
FanfictionHarry, Sirius öldükten sonra o Grimmauld Meydanı 12 Numara'ya tekrar gitti, fakat evde bir gariplik vardı, Ron ve Hermione ile geldiğinde fark etti, Sirius Black'in anlatmadığı bir ikizi olduğunu, Sirena Black'in neler yaşadığını... "Tüm Hakları PBV...