“Belki ona inansaydık, her şey daha iyi olabilirdi”
-Remus Lupin-.-
Harry, ortak salonda, kıvranan ateşe öylece bakıyordu. Sirena'dan başka hiç bir şey düşünemiyordu, onu kim öldürmüş olabilirdi ki? Kim, Sirena'nın ölmesini istemiş olabilirdi ki?
Kimseye zarar vermeyen bir kızı, kim öldürmek isterdi ki? Kim?!
Elindeki kolyeye ve anıya baktı, dün Remus'tan istemişti. Anının yanında, bir de kolye yollamıştı, üstünde bir kalp şekli vardı ve oldukça büyüktü. Normalde açılması gerekirdi, ama açılmamıştı.
Hermione ve Ron'da çok uğraşmıştı ama başaramamıştı. "Of Sirena ya," dedi Harry, kendine kendine. Sirena ismini söylemesiyle, kolyeden bir çıt sesi geldi. Harry, elindekine dik dik baktı. Yavaşça kalbi açmaya çalıştı, ve, oldukça büyük kalbin içinden yeni bir anı çıktı.
Harry, kolyeyi masaya bırakıp iki anıya da zaferle baktı. Bunların birinde Sirena'yı öldürenin kim olduğu olabilirdi!
Anıları tek elinde sıkıca tutup kolyeyle beraber yatakhaneye çıktı.
-.-
Evvelsi gün, Harry tekrar Dumbledore'un odasına gitmişti. Dumbledore, onu yine güler bir yüzle karşılamıştı. "Elinde 2 tane anı görüyorum Harry, onları, nereden buldun?"
"Lupin yolladı, Profesör."
"İzlemek istemen normal, o zaman gel." dedi Dumbledore, ardından Harry'nin elindeki anılardan bir tanesini alıp düşünseliye döktü. Harry, yavaş adımla Dumbledore'un yanına ilerleyip kafasını düşünseliye soktu.
Dumanla beraber görüntüler netleşti, Sirena, koşuyordu. Godric's Hallow'da, nefesi yettiğince koşuyordu. Elinde asası, pelerini arkadan süzülüyordu.
Eve geldiğinde, kapıyı kırarcasına vurdu. Büyü kullanabilirdi ama ayak üstü insanları korkutmak istemiyordu. Gözlüklü, ela gözlü adam kapıyı açtı. Şaşkınlığı yüzünden okunuyordu. "James," dedi Sirena, nefes nefese. "Pettigrew si- sizi ifşa etti. Vol- Voldemort geliyor. Gitmeniz gerekiyor, hemde hemen!"
"Sirena, anlamıyorum." dedi James, inanmaz bir şekilde bakarak. "Voldemort geliyor! Pettigrew sizi ifşa etti!" sesi, boş sokakta yankılandı. "Sana inanmıyorum, neden inanayım?"
"Aptal," James'i ittirip eve girdi Sirena. Salonda bulamadığı kızıl saçlı kadını, yukarıda, Harry'nin yanında buldu. "Lily, Pettigrew sizi ifşa etti, Voldemort geliyor. Bak, bana inanmanız gerek, kaçmanız gerek."
"Sirena, üzgünüm ama... ama Peter bunu yapmaz."
"O pis fareden her bok beklenilir! Oğlunun hayatını düşün, sana yalvarıyorum Lily." Sirena, Lily'nin ellerini tuttu. "Bak, geleceğinden eminim. Şu an yolda bile olabilir. Sana yalvarırım Lily, Hharry'nin hayatını düşün. Ölmesine izin verme, lütfen."
"Sana inanmamızı neden istiyorsun?"
"Çünkü Harry'i düşünüyorum! Küçücük çocuğun hayatının bitmesine izin veremem!" gözlerinden yaşlar akıyordu. "Sirena-"
"Sirena, git bence." Sirena, Lily'e bakıp iç çekti. Ardından beşikte 3'üne bakan bebeğe döndü. Yavaşça önüne diz çöküp elini tuttu, "Umarım kurtulursun Harry, umarım, Voldemort gelemez."
Sirena, son kez Harry'e bakıp yerinden kalktı. "Beni dinlememenin acısını çekeceksiniz, yine de sizi seviyorum." Sirena, evden çıkarken geri dönmek istedi, ama yine dinlemeyeceklerini biliyordu. Kapıdan çıkarken, siyah bir gölgenin uzaktan geldiğini fark etti. Kapıyı sessizxe kapatıp koşarak diğer evin yanına geçti.
Voldemort, kapıyı açıp içeri girerken, Sirena sırtını duvara yaslayıp sessizce ağlamaya başladı. Sesler geliyordu, ev, aniden beyaz bir ışık ile parladı. Sirena, buğulu gözlerle eve bakıp ayağa kalktı.
Eve koştu, Voldemort umrunda değildi. Kapıya vurdu, vurdu ama ses dahi gelmedi. Bebek ağlama sesleri ile şaşkınlığına şaşkınlık kattı. Kapıya tekme atıp kırılmasını sağladı, hızla içeri girdi.
Merdivenlerde, hareketsiz bedeni görünce sol yanının yandığını hissetti. Duvara tutunarak ilerledi, James'in yanından geçip koridora çıktı. Lily'nin yerde cansız bedenini fark ettiğinde, içinde daha fazla bir acı hissetti.
Odaya girdiğinde, Harry'nin alnında bir yara izi olduğunu, ve ağladığını gördü. Yanına gidip onu kucağına aldıktan sonra sıkıca sarıldı. Harry, anında susarken, boynunu öpüp gözlerini dışarı dikti. Sağ Kalan Çocuk... Voldemort'u yenmişti...
Harry, kafasını çıkardığında kalbinin hızla attığına yemin edebilirdi. Sirena, onu korumak için gelmişti. Ve babasına, ilk defa bir sinir duydu.
-.-
James'e seri kızgın! Sirena geleceğimi görüyor acba °-° neys, uzatmayalım.
PİKAÇU BELANI VERSİN TAYFASI
(PBVT)
GURURLA SUNAR!
DeborrahL Ceymsim🍫
Moongirl302 Aylakım🐺
BerenSayn Patim🐾İNSTAGRAM: pbvt_gururla_sunar_
SEVİLİYORSUNUZ!
SİHİRLİ GÜNLER DİLERİM /*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black's Twin
FanfictionHarry, Sirius öldükten sonra o Grimmauld Meydanı 12 Numara'ya tekrar gitti, fakat evde bir gariplik vardı, Ron ve Hermione ile geldiğinde fark etti, Sirius Black'in anlatmadığı bir ikizi olduğunu, Sirena Black'in neler yaşadığını... "Tüm Hakları PBV...