*1.0*

4.1K 296 71
                                    

Onu ne kadar takmamamız gerekse bile, ben onun için üzülürdüm.
-Narcissa Black/Malfoy

NOT: Arkadaşlar, en az 2-3 günlük bir ara veriyorum ek bölüm yapacağım. O sırada İlham Perilerim gelir umarım, teşeke.

-.-

Dün dolunay vardı, iksirleri içmeyi unuttuğumdan hiç bir şey hatırlamıyordum. Andromeda, en son ormana gittiğimi söylemişti. "Nasıl unutabilirsin içmeyi Sirena?"

"Başım ağrıyor Meda, gerçekten-"

"Ya birini öldürseydin? Ne Sirius var, ne James." dediğinde kalbimde sert bir acı hissettim. "Öldürmedim!" diye fısıldadım sert bir ses tonuyla. "Nereden biliyorsun Sirena? Bir şey hatırlamıyorsun bile! Uyandığımda ellerimde kan vardı diyen sen değil misin?"

Kaşlarımı çatıp iç çektim, "Ben katil mi oldun Meda?" dedim titrek bir sesle. "Gel buraya." deyip beni kendine çekti, kafamı omzuna yaslayıp kollarımı ona sardım.

"Grup sarılması!" diyerek bacağıma yapışan Dora'ya baktım. Gülerek onu kucağıma aldım, parmaklarıma iki yanağını sıkıp başını sağa-sola salladım. Gülüp parmaklarımı tuttu ve baş parmağımı ısırdı. "Bücür, ne yapıyorsun?" deyip parmağımı ondan kurtardım.

"Anne, parka gidelim!"

"N-"

"Bana o isimle seslenme anne!" dedi Dora, saçları kırmızıya döndü.

"-Dora, işim var. Ama Sirena ablan götürürs-"

"Sirena, parka gidelim!"

"Tamam, ama bir şartla." dediğimde kaşlarını çattı. "Yanağını getir." merakla yanağını getirdiğinde ısırdım. "Hey!" deyip kaşlarını yapabilecek gibi daha da çattı.

"Koş ve hazırlan bücür." merdivenlere koştuğunda Andromeda bana gülümsedi. "Teşekkürler Sirena."

"Önemli değil Meda, hem sen beni evine aldın, bu az kalır."

"Ol-"

"Hadi gidelim!" dedi Dora, merdivenin son 2 basamağından atlayarak. "Düşeceksin Ny-"

"Anne!"

"Tamam Dora, dikkatli olun." yeleğimi giyip kapıdan çıkmadan hemen önce Meda'ya el salladım. "Sanki yağmur yağacak gibi Dora, acaba-"

"Hayır, şimdi gideceğiz." dedi hoplayıp zıplamaya devam ederken, etrafıma bakınarak yürüyordum, Dora ise zıplayıp beni çekiştirmeye devam ediyordu.

Parka geldiğimizde, Dora elimi bırak koşmaya başladı. Kara bir köpek ona doğru koştu, Sirius olduğunu anladığım zaman kaşlarımı çatıp Dora'nın yanına gittim.

"Bak, siyah bir köpek. Adı-"

"Sirius."

"Sirius mu?" Animagus halinde olan ikizim bana bakış attı. "Hadi ya! Bu köpeğe Sirius ismi neden verilmiş? Bir dakika, Sirius abime çok benziyor."

"Değil mi? Aynı onun gibi köpek." Sirius bana hırladığında Dora'yı geri çektim. "Sinirlendirmeyelim Dora, sen oynamaya devam et." Dora onaylayıp koşmaya devam etti, Sirius'a kaşlarımı çatarak baktıktan hemen sonra bir banka ilerledim.

Sirius'un ise son hız ağaçların oraya koştuğunu gördüm, ağacın arkasından James o kadar rahat gözüküyordu ki, gülmemek için kendimi zor tutmuştum.

James ve Sirius'un yanımıza geleceğinden adım gibi emindim.

"Abla, bak Sirius abim ve arkadaşı geliyor."

"Aa, iyi insan lafın üstüne gelirmiş. Biz de senin ne kadar köpeğe benzediğini tartışıyorduk." dedim arkamı dönerek, James gülüşünü saklamak istercesine öksürünce, Sirius onun karnına dirsek attı.

"Evet! Kara, büyük bir köpek geldi yanıma, adı Sirius'muş. Ama sana benziyordu." dedi Dora. Bu sefer James ve ben kahkaha atmaya başladık, Sirius homurdanıp Dora'nın saçlarına minik bir öpücük bıraktıktan sonra onu oynamaya yolladı.

"Dolunayda ne yaptın?"

"Dans ettim." dedim kollarımı çaprazlayarak.

"Ne yaptın, dedim Sirena."

"Hatırlamıyorum, kendime geldiğimde elimde kan vardı. Bilmiyorum." dirseklerimi bacaklarıma koyup yüzümü kapattım. İkisinin dr yanıma oturduğunu hissettim. "Sirena, ne yaptığını bilmiyorsun. Belki de, ölmüş bir şeyi parçaladın-"

"Kurtadamlar ölen şeyleri parçalamaz Sirius, ben kesin katil oldum!" hıçkırdığımda bana sarılan kolları hissettim, ama bu Sirius'tan değildi, James'tendi.

"Kendine gel Sirena, sen bir Gryffindor'sun. Güçlü olman gerek." dedi dizime vurarak. "Bu gece bize gelebilirsin istersen." James'e bakıp iç çektim. "Ben aslında malikaneye geri dönmeyi düşünüyorum."

"Oha Sirena! Oha yani!" Sirius'un tepkisine kaşlarımı çattım. "Regulus orada tek başına Sirius! Kim bilir ona ne yapacaklar!"

"O velet bizi umursamıyor!"

"Sen öyle san! Sana tezat benimle iyi zaman geçiriyor Sirius!" yumruklarını sıktı, bir şey demeden arkasını dönüp gitti. James, yanağıma minik bir öpücük kondurup Sirius'un arkasından koştu. Neden hep böyle oluyordu? Neden kararlarıma onay vermiyordu?

"Sirius ile kavga mı ettiniz?"

"Küçük bir tartışma, sorun yok. Gel, eve gidelim artık." onaylayıp elimi tuttu. İçimden bir ses, belki de bir daha düzgün bir konuşma yapamayacağımızı söylüyordu.

-.-

İlham Perilerim gitti h.o. mkdmcdjjf neys, eğer bölümler geç gelirse beni affedersiniz çünkü şu aralar ilham perilerim bana orta parmak çekiyor :'))) neys, uzatmadan

SİZLERİ SEVİYORUM!
SİHİRLİ GÜNLER DİLERİM /*

PİKAÇU BELANI VERSİN TAYFASI
(PBVT)
GURURLA SUNAR!
DeborrahL Ceymsim🍫
AlnilamMalfoyLupin Aylakım🐺
BerenSayn Patim🐾

İNSTAGRAM: pbvt_gururla_sunar_

Black's TwinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin