GELİNİMİZ..

655 43 5
                                    

Ömer:hoşbulduk hediye abla herkes evde mi?

Hediye:evdeler salonda kahve içiyorlar.

Ömer:tamam hadi içeri geçelim

Deyip salona doğru yürürler herkes oturmuş kahve içiyordur gelen ayak sesleriyle kafalarını kapıdan tarafa çevirirler ve zehrayı görünce şok olurlar ....

Yerinden ilk kalkan ayşe olur.  Koşar adımlarla zehranın yanına gelip sarılır. Diğer ev halkı da ayağa kalkmış resmen zehraya sarılmak için sıra bekliyorlardır.  Çünkü zehra zamanında da bu aileye kendini çok güzel sevdirmiştir ve evdeki herkes onu gelinleri olarak kabul etmiştir. Bu son olan olaylardan sonra sadece tahir bey değil diğer herkes de ömerle zehrayı böyle bir ayrılığa mecbur bıraktıkları için zehraya karşı mahçuplardır. En çok da tahir bey...

Ayse:zehracım canım çok özledik seni iyiki geldin.

Zehra:hoşbulduk ayşecim.

Tahir:KIZIM..

tahir bey zehraya seslenince herkes dönüp zehraya bakar aslında zehranın tahir beye kırgın olduğunu sandıkları için tepkisini merak ederler zehra da insanların kafasında ki soru işaretlerini yok etmek istercesine ayşe'nin yanından ayrılıp yavaş adımlarla tekli koltuğun yanında ayakta duran tahir beyin yanına gelir. Ne diyeceğini bilmesede yapması gereken tek bir şey vardır. Zehra masum gözleriyle bir süre tahir beye baktıktan sonra elini tutar.

Zehra:öpiym tahir babacım...

Deyip tuttuğu eli önce dudaklarına sonra alnına doğru götürür. Tahir bey bu hareketten cok mutlu olur ve oğlunun ne kadar ahlaklı terbiyeli hanım hanımcık düzgün bir eş adayı seçtiğine gözleriyle şahit olur daha sonra tahir bey de zehraya sarılır. Ayrıldıktan sonra omuzlarından tutup konuşmaya başlar.

Tahir:güzel kızım sana karşı aslında o kadar mahcubum ki.sizin ayrılmanıza ben sebeb oldum inan böyle olmasını hiç ama hiç istemezdim çünkü oğlumun seni ne kadar sevdiğine gözlerimle hep ben şahit oldum ama bu güzelliği bozduğum için kendimi hep suçlu hissettim sen beni affedebilecek misin?

Zehra:lütfen tahir babacım ne affı. Af dilenecek bir şey yok ortada siz aileniz için yapmanız gerekeni yaptınız. Ben asla ama asla bu yaptığınız şeyden dolayı ne sizi ne ömeri ne de diğer aile fertlerinin hiçbirini suçlamadım suçlamak haddim de değil zaten siz doğru olanı yaptınız ben hiçbirinize kırgın küs değilim aksine yeniden bu ailenin içinde oldugum için cok mutluyum. Sizden ricam lutfen artık sizde kendinizi suçlu hissetmeyin.  Eğer hissederseniz ben kendimi kötü hissedicem.

Tahir:peki güzel kızım. Yada gelinim. Deyip güler zehra da tatlı tebessüm ile karşılık verir. Daha sonra jülide hanım gelip zehraya sarılır..

Jülide:hoşgeldin güzel kızım seni yeniden burda oğlumun yanında görmek o kadar güzel ki. Uzun bir süre sonra ilk defa ömerimi böyle gözleri gülerken görüyorum..

Zehra:teşekkür ederim jülide annecim şuan burda hem sizin hem de ömerin yanında olmaktan bende o kadar mutluyum ki

der ve arkasını dönüp ömer'e bakarak tebessüm eder ömer de gülerek karşılık verir ve daha sonra zehranın yanına gelir.  Elini tutar.

Ömer:ayakta kaldık oturmayacakmıyız?

Tahir:hadi oturalım. Hediye güzel gelinim ne içmek istiyor bi sor bakalım?

Ömer:sütlü kahve içiyor hediye abla..

Zehranın yerine ömer cevap verince herkes gülerek ömere bakar.

İÇİMDEKİ SIZI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin