ZOR SEÇİM

462 41 15
                                    

Ömer zehrayı yeniden kolları arasına alarak baştan sona herşeyi anlatır genç kadın duyduklarıyla kas katı kesilir daha da sıkı sarılır sevdiği adama aynı şekilde adamda sevdiği kadına...  son kez sarılırmış gibi. O koku birdaha burun direklerini sızlatmayacakmış gibi. Up uzun çıkılan yolun sonu gelmiş gibi kısacası hersey SONMUŞ GİBİ...

düşünürken ardı ardına gelen patlama sesleri düşüncelerden ziyade bu ses iste asıl bu ses düşünceleri ispatlayan şey gibi gerçekten son olan buymuş gibi evet gerçekten de buymuş son olan... Hicbir sonra bu kadar acı olmamalıydı....

İki aşık ardı ardına gelen patlama seslerinin ardından napacaklarını düşünürken sesin kesilmesi ile ikiside gözlerini açar .bu korku diğerleri gibi değildir. Diğerlerinden daha kısa süren bu korku yerini şimdilik sessiz sakinliğe bırakmıştır..

Zehra:ömer bu ses ne!

Ömer:bilmiyorum zehra ama hem silah hem başka bir şey hadi sen içeri geç odaya çık kapını kapat ben bakıp gelicem.

Zehra:olmaz ömer ben seni tek bırakmam bende seninle gelicem .

Ömer:saçmalama zehra sana içeri geç dedim hadi ikiletme lafımı.

Zehra:hayır dedim ömer bende gelicem.

Ömer:zehra dedim!

Zehra :ömer dedim!

Ömer :şu inadından ne zaman vazgeçeceksin acaba zehra. Daha 5 dk önce biz seninle ne konuştuk. Böyle mi duruyorsun sözünde. Bi laf dinle git içeri..

Zehra bir süre sessiz bir şekilde ömere bakar.

Ömer:hadi zehra içeri geç.

Zehra hayır anlamında sesini çıkarmadan başını sallar.

Ömer:allahım sabır.. Tamam zehra gel gel sende hiçbir beladan sorun dan eksik  kalma tamam mı karıcım gel.

Diyerek elinden tutup yavaşça bahçe kapısına doğru gelirler. Kapının önüne çıktıklarında gürültülü bir kalabalığa şahit olurlar. Bu gördükleri her ne kadar içlerinde ki korkuyu azaltsada saçmalığından bişey kaybetmiyordur. Koskoca Londra da sokakta düğün komboyu ardı ardına gelen havai fişek silah sesleri(trolledim sizi. 😂). Evet doğru anladınız.burası Londra ve mahalle düğününe şahit oluyorsunuz ne tesadüfdür ki o da iki aşığın kaldıkları evin yanında.. Peki  tam onların olduğu yerde silah ve havai fişek patlaması tesadüf mü gerçekten...

tekrar dışarı çıkacakları sırada az önce ki ses tekrardan gelir zehra hafif tırsarak ömer'in koltuğunun altına girerken ömer sesin nerden geldiğini anlayınca sinirlerine hakim olamadan zehrayı bırakıp kalabalığa dalar ve gördüğü adamın kolundan tutup kendisine çevirir..

Ömer:deminden beri gelen bu sesi siz mi yapıyordunuz.?

X: he gardaş bizden geldi rahatsız mı ettik kusra bakma..

Ömer:bey efendi allah aşkına daracık sokakta havai fişek patlatmak nedir o yetmezmiş gibi birde silah felan maganda mısınız siz? .

X:düğünümüz vardır gardaş nedek eğlenmeyek mi?

Ömer:kardeşim size eğlenmeyin diyen mi var. Silah sıkmak sizin için eğlence mi?  Hem bu yaptığınız şey suç..

X:yav gardaş amma abarttın haa nolmuş iki silah sıktıysak bu bizim adetimizdir gelin gelince silah sıkılır.

Ömer:sizin bu saçma adetiniz yüzünden benim karım nasıl korktu sizin haberiniz var mı?..

X:senin hanımın pek korkmuş gibi bir hali yohtur gardaş.

İÇİMDEKİ SIZI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin