Ömer:herşey çok güzel olucak söz veriyorum rahat ol lütfen biz kötü bişey yapmadık.
Zehra:tamam sakinim
Deyip zile basarlar kapıyı salim açar gözleri önce ömere ömerden sonra da kenetli ellerine kayar....
Ömer tüm sakinlğini korumaya devam ederken zehranın çoktan gözleri tedirginlikle açılmış avuç içleri terlemeye başlamıştır. Babasından gelecek en ufak bir tepkiyi bile merakla beklemektedir. Zehranın bu kadar tedirgin eden şey ise yıllar sonra ilk defa babasının karşısına ömer ile el ele çıkmasıdır. Zehra babasının ters yüz ifadesiyle kötü bişey söylemesini beklerken salimin tepkisi ömeri bile şaşırtır. Salim kızıyla ömeri el ele görünce tüm sakinliğini koruyarak ve gerdiği yüz hatlarını bi nebze de olsa gevşeterek kenara çekilip eliyle içeriyi gösterir.
Salim:hadi kapıda durmayın içeri gelin
deyip arkasını dönüp içeri doğru gider. Ömer ile zehra da birbirine bakar sonra ömer kafasıyla hadi girelim der gibi bakar ve içeri girerler. Girdiklerinde salim bey ile birlikte tahir beyde üst köşede oturmaktadır. Ömer ile zehra tahir beyin şimdiye kadar gittiğini sandıkları için görünce şaşırırlar. Tahir bey de aynı şekilde onları görünce şaşırır çünkü geleceklerinden haberi yoktur en azından salim beyin çağırdığından... Bu kısa süreli sessizliği bozan salim bey olur ve ömer ile zehraya geçip karşılarına oturmalarını söyler. Ömer ile zehra ne duyacaklarını bilmedikleri için haliyle zehradaki tedirginlik ömer'e de sirayet etmiştir. İkili koltuğa geçip otururlar ve ellerini birbirine bağlayarak başlarını öne eğerler.
Salim:karşımda böyle iki büklüm oturmayın kaldırın kafanızı.
Ömer ile zehra bu cümleden sonra kafalarını kaldırıp önce birbirlerine sonra salim bey'e bakarlar. Salim konuşmaya devam eder.
Salim: ikinizde aklı başında kocaman yetiskin insanlarsınız sizi azarlayacak size bağırıp rencide edicek değilim biraz rahat olun sadece evladını düşünen bir baba olarak söyleyeceklerim var size.
Ömer:salim amcacım ben herşeyi anlatabilirim.
Salim:lütfen bölme anlatmana gerek yok ben herşeyi biliyorum tahir bey bana gereken herşeyi anlattı. Başınıza gelen şeyler ile ilgili bende bilgi sahibiyim artık ve sizinle konuşurken de tüm bunları göz önünde bulundurarak konuşucam.
Tahir: çocuklar sizde lütfen bölmeden adam akıllı dinleyin. Salim beyin size ne diyeceğini bende bilmiyorum ve merak ediyorum doğrusu. Evet salim bey sizi dinliyoruz buyrun lütfen.
Salim:öncelikle nerden başlasam bilmiyorum hersey o kadar karışık ki şuan. Bak ömer oğlum seni nasıl sevdiğimi güvendiğimi bilirsin. Zehrayla olan önceki birlikteliginizde de size desteği mi de farkındaydın biliyorsun. Ama sonrasında yaşananlar sana olan güvenimi kırdı. Ben senin hiç kızımı bırakmayacağını. Hep yanında olacağına o kadar emindim ki.
Ömer:ama salim amca..
Salim.:evladım iki dakika kesmeden dinle cümlem daha bitmedi.
Ömer:peki.
Salim:tüm bu olanlardan sonra zehram doğup büyüdüğü yeri terketti gitti. Ben seni suçladım hep. Senin yüzünden kızımdan ayrılmak zorunda kaldığım için. Zehram benim herşeyim ömer evladım. Sende tahmin edersin ki bende kızını düşünen bir baba olarak sana kızmakta haklıyım.sonrasında senin başkasıyla olman aradan seneler geçmesi zehranın gelişi ve gelir gelmez seni konuşması. Aklıma bin bir türlü şey getirdi. Benim kızım nasıl olur da nişanlı adamla olmak ister diye. Çok sinirlendim çok kızdım. Ama tahir bey'den duyduklarımdan sonra düşündüm ki benim kızım böyle biri olsa ta en başında boyle bir şey varken bırakıp gitmezdi senin yanında kalırdı. Bu yüzden senden özür dilerim kızım hakkında yanlış düşündüğüm için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İÇİMDEKİ SIZI
RomansaÖmerle zehra zamanında tesadüf eseri karşılaşmış iki aşık kader onları sürekli bir araya getirmiş uzun güzel tutkulu bi aşk yaşamışlar ama ani alınan bir kararla ikisininde hayatı alt üst oluyo ve ömer sırf babasının hatrına şirketi tüm mal varlığın...