SÖZ.

439 31 6
                                    

Aradan yaklaşık 2 hafta geçmiş bu geçen sürede zehra kendini iyice toparlanmış ayaklanmış eski sağlığına kavuşmuştur. Hatta bugün hayatının en mutlu gününe. Sevdiği adamla geçireceği Ömür boyu mutluluk için ilk adımlarını atacakları güne uyanmıştır. Bugün zehranın tüm hisleri diğer günlerden çok farklıdır.içi içine sığmıyor derler ya. Zehranın şu anki hali tamda bu cümleyi anlatıyordur. İçi içine sığmıyordur genç kadının. Mutluluktan. Sevinçten. Huzurdan. Heyecandan. Bunların hepsi aşktan....

Peki ya genç adam. O nasıldır şimdi. Ben söyliyim zehradan farksız. Hatta ondan daha beter. Oda evlilik için atacakları ilk adımın heyecanı içerisindedir. İlk adım da böyle olan çift mutluluğun son adımında nasıl olurlar allah bilir. Son demek de doğru değil belki ama her son bir başlangıçtır çünkü.son dendiyse birlikte olmak için sarfedilen çabanın sonu. Aslında yeni bir hayatında. Güzel bir geleceğinde başlangıcı. Olacak bir. SON.

Ömer evin içinde herkesi akşam için bir an önce hazırlanmaları konusunda sürekli sık boğaz ederken kendisi de bir yandan herşeyi halletmeye çalışıyordur. Bu gece aile dost arasında hem isteme hem nişan yapılacaktır. Ömer tek bir şeyin bile eksik yanlış olmasını istemiyordur.

Çalışma odasında hararetli bir şekilde telefonla konuşan ömer kapının çalmasıyla kısa bir ara verir gelen kişinin annesi olduğunu görünce kafasıyla gel işareti yaptıktan sonra konuşmasına devam eder.

Ömer:eksiksiz bir şekilde hazırlansın herşey tek bir aksilik istemiyorum 2 saat sonra gelip alıcam ona göre. Diyerek telefonu kapatıp annesine döner.

Ömer:herşey hazır mı, anne.

Jülide:. Hazır oğlum bizde hazırlanırsak çıkarız.

Der ömere biraz daha yaklaşıp kollarını okşar.

Jülide:sonunda benim oğlumda evlenicek.hatırlıyormusun. seni hep evlendirmek istedigimi söylediğimde bana ben evlenmem kadınlarla uğraşamam bekar yaşlanıp gidicem diyordun. Bak şimdi sana kız İstemeye gidiyoruz.

Ömer:bu söylediklerinin hepsi zehradan önceydi anne. Onu tanımadan ona aşık olmadan önce. Zehra bana tüm yeminlerimi tövbeleri bozdurdu bunu en iyi siz biliyorsunuz.

Jülide:bilmez miyim. Zehra içindeki gerçek ömer'i çıkardı. Yepyeni bir ömer yarattı senden. Zehra gerçekten mükemmel dört dörtlük bir kız oğlum Bende böyle bir gelin aldığım için çok şanslıyım galiba .

Ömer:benim kadar şanslı olamazsanız anne. Neyse hadi hazırlanın çıkalım şu isteme faslı bitsin bir an önce de evlilik aşamasına geçelim.

Jülide:ne bu acelen oğlum diyerek tebüsssüm eder

Ömer:hiç acele etmiyorum yeteri kadar beklediğimi düşünüyorum.

Ömer annesiyle birlikte odadan çıkar salona gelir ve oturan babasıyla ayşe'yi götürür.

Ömer:neden hâlâ oturduğunuzu sorabilirmiyim size?

Tahir:akşama daha var oğlum acelemiz ne akşam olmadan kapılarına mı dayanalım.

Ömer:sizi bilmem de benim acelem var babacım.

Tahir:peki bizde hazırlanalım o zaman hadi jülide diyerek ordan ayrılır.

Ayşe:yaa daha ben hazır değilim.

Ömer:sen bu hızla anca nikaha yetişirsin ayşecim.

Ayşe:dalga geçme abi. Bekle nasıl hazırlanıyorum hemen diyerek oda salonu terkeder.

Herkes ordan ayrılınca cebinden telefonu çıkarıp zehrayı arar. Bir kaç çalışta zehra açar.

Zehra:efendim canım.

İÇİMDEKİ SIZI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin