BEN SENDEN ÖNCE ÖLMEK İSTERİM

331 33 8
                                    

Zehra:ömer gidip elma şekeri alalım mı?

Ömer:tamam sen bekle burda ben alıp geliym .

Zehra :yok beraber gidelim beni burda tek bırakma...

Ömer:tamam gel hadi...

Zehra bir anda içine düşen sızıyla ve aklına gelen kötü düşüncelerle olduğu yerde kalır. Eliyle ömerin kolundan tutarak gitmesini engeller.

Zehra:ömer Vazgeçtim istemiyorum gitmeyelim..

Ömer:neden?

Zehra:istemiyorum ömer. O kadar da canım çekmiyor aslında boşver hem baksana nasıl trafik var hiç girmeyelim yolda görürsek durur alırız.

Ömer:peki o zaman. Zehra sen iyi misin?

Zehra:iyiyim ömer sadece bir an önce eve gitmek istiyorum.

Ömer:tamam hadi gel.

Diyerek karısını kolları altına alarak yürümeye başlarlar birkaç adım attıktan sonra duydukları şiddetli çarpma sesi ve çığlıklarla arkalarını dönerler. Zehra büyük bir korkuyla ömer'e daha sıkı sarılırken Gördükleri manzara içlerinden bişeylerin kayıp gitmesine sebeb olur. kısa sürede oluşan kalabalık görüş açılarını kapatır.zehra titreyerek ömere bakar.

Zehra:bişey oldu ömer.

Ömer:tamam sen sakin ol ben hemen bakıp geliyorum.

Zehra:bende seninle gelicem.

Ömer:tamam gel ama elimi bırakma.

Genç aşıklar dikkatli şekilde karşıya geçerek kalabalığın arasına dalarlar yerde gördükleri manzarayla ömer zehrayı göğsüne bastırır.daha fazla görmesini engeller.

Ömer :tamam sen bakma hadi arabaya git.geliyorum bende.

Zehra:hayır hayır gidemem yardım etmemiz lazım.

O sırada zehra yerde yatan kadınla erkeğin başucunda durmuş ağlayan genç kızın yakarışları sırasında duyduklarıyla adeta olduğu yere çakılır.

X:nolur bakmayın öyle yardım edin ambulansı arayın bişey olmasın onlara üstelik yengem hamileydi. Bebeklerine bişey olursa onlara bişey olursa yaşayamm ben nolur yardım edin.

Zehra bu duydukları defalarca kulağında yankılanır..

YENGEM HAMİLE..

YENGEM HAMİLE .

YENGEM HAMİLE...

Ömer yerde yatan karı kocaya yardım ederken zehra ise kalabalığın arasından sıyrılarak donmuş bi vaziyette ordan uzaklaşır ve kendini sahilin en ucuna atar. Kısa sürede buraya nasıl geldiğini bile anlamayan zehra artık ayaklarında o gücü bulamadığı için yavaşca kendini en yakın banka atar ve aklına gelenleri hissettiklerini ve gördüğü manzarayı düşünmeye başlar.

Zehra:bize olucaktı eğer ömer'i gönderseydim onların başına gelen şey bizim başımıza gelecekti. Ömer ben bebeğimiz.. Allahım.

Diyerek yüzünü gökyüzüne kaldırır. Ve ağlamasını hızlandırır..

Zehra :ya gönderseydim ya gitseydik biz biz ölücektik.

Zehra tüm bunları kafasında bağlaştırdığı zaman ortaya çıkan sonuç tüyleri diken diken etmeye yetiyordu .evet zehra haklıydı. O elma şekerinde o kadar diretseydi o aşıkların başına gelen şey onların başına gelecekti.sonuç mu düşünmek bile ne kadar kötü ediyor insanı...

İÇİMDEKİ SIZI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin