ANILAR.

563 40 2
                                    

Ömer:tamam açıyorum deyip zehranın gözlerindeki bezi çözer. Zehra gözleri açıldığında gördükleri karşısında şok olur gözyaşlarına hakim olamaz.

Zehra:ömer bu. Sana inanmyorum ya.

Ömer boştaki ellerini zehranın bellerine sarar ve başını omzuna koyar.

Ömer; hiştt ağlama lütfen ağlaman için getirmedim seni buraya

Zehra:3 yıl acıdan sonra bunu yaptığını tahmin etmeliydim..

Ömer:bu gördüklerin asla senin özlemini geçirmedi. Sadece dindirdi bu kapıdan çıkıp gittiğim her seferinde ben yine aynı acıyı ilk gün ki gibi yaşadım zehra. Yokluğunda gelip burda teselli buldum..

Zehra yüzünü ömere dönüp ellerini tutar.

Zehra: bu ev benim için de çok özel artık bu duvardaki resimlerim. Resimlerimiz. Kenarda duran birikmiş anılarımız herşey ama herşey. Ağladığıma bakma seneler sonra senin sayende mutluluktan akıyo bu yaşlar.

Ömer:sana söz veriyorum hayatında olduğum sürece nefes aldıkça mutluluktan bile ağlamana izin vermiycem

Deyip yanaklarını avuçlarının arasına alıp önce alnını daha sonra akıttığı gözyaşını öper.

Ömer:hadi gel içeri geçelim.

El ele ikisinin de resimlerinin olduğu fakat tek bir büyük duvarda sadece zehranın resimlerinin olduğu salona gelirler. Zehra ömerin elini bırakıp önde bir kaç adım atıp eliyle fotoğraflara dokunur daha sonra koltuğun üzerinde örtülü duran mavi şal dikkatini çeker eline alır.

Zehra:ömer bu...

Ömer:evet göl kenarında sana hediye ettiğim şal.

Zehra:ama bu kayıptı o günden sonra bulamadım.

Ömer:sen o gün gittikten sonra düşürmüştün bende bilerek sana vermedim çünkü kokunun olduğu senden kalan tek şey buydu. Ama sen geldiğine göre artık sende kalabilir.

Zehra ömere dönüp sıcak bir tebessüm eder ve şöminenin yanında ki iki minder dikkatini çeker ve yeniden ömere bakar.

Zehra:ömer sana inanamıyorum ya göl kenarında oturduğumuz mindere kadar getirmiş koymuşsun buraya..

Ömer:sensiz bu kadar anı biriktirebildim burda. Ama bundan sonra biz her anımızı birlikte kazıycaz buraya..

Zehra tebessüm ederek ömer'in yanına gelir ellerini beline dolar. Ömer de bunu bekliyormuş gibi hemen alır sevdiği kadını kollarının arasına ve gözlerini kapatıp saçlarına öpücük kondurur.

Ömer:sana söylemem gereken başka bir şey daha var zehra.

Zehra kafasını kaldırıp ömer'e bakar.

Zehra:neymiş? söyle dinliyorum.

Ömer:bu ev biz evlenene kadar senin yani tapusunu senin üzerine yapıcam. Evlenince de beraber burda yaşarız her anımızı buraya biriktirdiğim için sende burda yaşamak istersin diye düşündüm.

Zehra:ömer tamam evlenince burası bizim evimiz olsun ama ben evlenmeden tapu felan kabul edemem hem ben babamlarda kalırım diye düşündüm.

Ömer:ama ben babanlarda kalmanı istemiyorum zehra.

Zehra:istemiyo musun? O neden anlamadım..

Ömer:niyesi mi var zehra sen babanlarda kalırsan ben hep gelip seni göremem gelsem bile liseli aşıklar gibi camdan mı konuşucaz burda kalırsın bende gelir seninle kalırım bazen rahat rahat gelir giderim bundan iyi bir neden olmaz bence senin için..

İÇİMDEKİ SIZI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin