ÖZÜR DİLERİM

604 42 11
                                    

Genç adam kapıyı arkadan kitleyip panjurları kapatarak tekrar sevdiği kadının yanına gelerek fazla incitmeden yanına uzanır ve boşta olan elini ellerinin arasına alıp zehranın başını da usulca göğüsü üzerine koyup kolları arasına alır.

Ömer:küs de olsak ayrıda kalsak hastada olsak asla birbirimize sırtımızı dönüp ayrı yatmak yok. Sana ne bu serum ne bu ilaçlar iyi gelir sana bir ben iyi gelirim. Bana birtek senin iyi geldiğin gibi..

Genç adam karısının saçları arasına kokulu öpücük bıraktıktan sonra yeni güne karısının melodi gibi sesiyle uyanma umuduyla kendini uykuya teslim eder...

...ERTESİ GÜN...

Genç kadın burnuna dolan iğrenç hastane kokusuyla ve başındaki ağrı ile gözlerini aralar. Gozlerini açıp sol tarafına baktığında kendisini koala gibi sarmış kocasını görür.bir süre uyandığını belli etmeden sevdiği adamı izler.ardından zar zor çıkan sesiyle..

Zehra:ömer.

Genç adam adını duyduğunda rüyada sesleniyormuş gibi hissedip gözlerini açmadan yüzüne tebessüm yerleştirip konuşur.

Ömer:zehram!

Genç kadın seslenmesine rağmen kocasının gözlerini açmadığını görünce bir kez daha şansını dener.

Zehra:ömer!!

Genç adam ikinci kez adını duyuşunun normal olmadığını anlayıp bir umut gerçekten duymuş olma umudu ile gözlerini açar ve sevdiği kadının soluk gözlerle kendisine baktığına görünce yerinden doğrulup yüzündeki acılı tebessümle

Ömer:zehramm! Sonunda uyandın sevgilim.

Diyerek alnına uzun bir öpücük kondurup zehranın yanında oturur pozisyona geçer. Ve ellerini tutar.

Ömer :zehra ben...

Zehra:ömer!! Lütfen şimdi değil..

Ömer:ama

Zehra:bana biraz su verir misin?

Genç adam bişey demeden bardaktaki suyu yavaşça zehraya içirip yerine bırakır.

Ömer:iyi misin şimdi?

Zehra:hıhıı!

Zehra ömerin bir kez daha konuşmaya yeltendiğini anlayınca.

Zehra;doktoru çağırır mısın? Çıkmak istiyorum.

Ömer:çağırırım ama çıkmayı unut biraz daha kalman gerekebilir..ben hemen geliyorum..

Diyerek odadan çıkıp doktoru alıp gelir doktor gereken tüm muayenelerini yapıp bir sorun kalmadığını görünce çok iyi bakılmak şartıyla taburcu olmasına müsade eder..

~~~

Hastaneden çıkınca diğer herkes evlerine giderken zehra leylanın da kendileriyle gelmesini ister.eve geldiklerinde Ömer zehrayı salonlarındaki koltuğa dikkatlice yatırır.

Ömer:böyle iyimi canım?

Zehra:evet iyi saol.

Leyla:zehracım sana çorba felan yapmamı ister misin veya başka bir şey?

Zehra:şimdi canım istemiyor belki daha sonra leyla.

Ömer:eğer burda rahat değilsen odamıza çıkariym seni.

Zehra:sıkılırsam kendim çıkabilirim.

Ömer:hayır efendim çıkamazsın.

Zehra:böyle konuşma ömer gercekten beni düşündüğünü felan sanıcam.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 30, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İÇİMDEKİ SIZI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin