Ömer'den..
Güneş bile bir başka doğuyor benim için herşey herkes o kadar farklı geliyor ki gözüme.. Daha güzel daha özel daha yaşamaya değer herşey sanki.. Pencerenin önünde duran çiçeğe bile sarılasım geliyor. Her an her saat avazımın çıktığı kadar sevinç çığlıkları atmak...gün boyu sokaklarda dolaşıp önüme gelene selam vermek küçük çocukları kucağıma alıp döndürmek sonra da cebimden çıkardığım şekerleri birer birer dağıtmak istiyorum içimdeki tarifsiz mutluluğu hem dindirmek hem de içimden dolup taşırmak istiyorum. Tüm bunları yaşarken korkmuyorum da değil aslında... Geçen gün bir kitap okumuştum mutsuzluk elden gideceği zaman tüm mutluluklar bir arada yaşanırmış. Benim durumumda aynen boyle şimdi. Yıllarca hasretini çektiğim kadın şuan yanımda karım oldu herşeyim oldu üstüne üstlük bana bir tane bebek vericek ondan benden ikimizden bir parça en büyük mutluluk sebebim bu aslında zehra gibi bir kadından bir tane daha. Hem de benden ikimizden.. Düsüncesi bile damarlarımdaki kanın dolaşımını hızlandırıyor. Belki bu yüzden sığamıyorum bir yere.. .ben ömrümün yettiği kadar zehramı çocuğumu mutlu etmek için yaşıycam. Sırf bunun için nefes alıcam. Bir eş olarak bir baba olarak görevimde bu değil mi zaten... Tek bir isteğim var allah'tan istediğim herşeyi yapabilmek için up uzun güzel sağlıklı mutlu huzurlu bir ömür versin bana.. Hayatı yaşamak için sevdiğimle yaşlanmak için.....
Ömer beyaz kağıda düşüncelerini sıraladıktan sonra katlayıp defterin arasına koyar.. Tam aşağı inmek için ayaklandığında kapının açılmasıyla yüzüne kocaman bir tebessüm yerleştirir..
Ömer:canımm
Zehra:ben de tam seni çağırmaya geliyordum kahvaltı için..
Ömer:geliyorum bende işim bitti hadi inelim...
Diyerek karısının elinden tutup birlikte mutfağa doğru yol alırlar. Ömer karısının sandalyesini çekip oturmasını sağladıktan sonra yanağına uzun kokulu bir öpücük bırakıp oda tam yanında ki sandalyeye geçip oturur. Birbirlerinin gözlerinin içine bakarak güzelce kahvaltılarını ederler. Ve birlikte mutfağı toplarlar. Karı koca el birliğiyle mutfağı temizlerken kapı çalar..
Zehra:bu kim ki? Ömer senin beklediğin biri varmıydı.?
Ömer:evet hayatım vardı hatta o geldi fazla bekletmeden kapıyı açalım ayıp olmasın..
Zehra:kime ayıp olmasın..
Ömer :şimdi görürsün gel..
Diyerek birlikte kapıyı açarlar ve karşılarında uzun sarı saçlı gayet genç bir kadınla karşılaşırlar...zehra baştan aşağı kadını süzdükten sonra gözlerini kısarak yönünü ömere döner..
Ömer:hoşgeldiniz Füsun hanım bizde sizi bekliyorduk...
Füsun:hoşbulduk ömer bey
Zehra:bekliyorduk derken ömer ben kimseyi beklemiyordum..
Ömer zehraya kaş göz yaptıktan sonra tekrar kadına döner..
Ömer:buyrun kapıda kaldınız içeri geçin diyerek kadını içeri alır. Kadın salona doğru ilerlerken zehra da arkadan ömeri kolundan tutup mutfaga çeker..
Ömer:napıyorsun zehra.
Zehra:size sormalı ömer bey asıl siz napıyorsunuz..
Ömer:napıyomuşum ben.
Zehra:soruyor musun birde kim bu kadın ne işi var bizim evimizde benim niye haberim yok niye söylemiyorsun geleceğini haa ben yokken mi gelecekti hazırlıksız mı yakaladınız noluyo ömer sana soruyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İÇİMDEKİ SIZI
RomanceÖmerle zehra zamanında tesadüf eseri karşılaşmış iki aşık kader onları sürekli bir araya getirmiş uzun güzel tutkulu bi aşk yaşamışlar ama ani alınan bir kararla ikisininde hayatı alt üst oluyo ve ömer sırf babasının hatrına şirketi tüm mal varlığın...