(Siz kimsiniz benden ne istiyorsunuz?)

121 6 0
                                    

Hayatım normalken,hayallerimin peşinden giderken bir anda herşeyle yıkıldım duyduklarım mı desem gördüklerim mi desem bilemiyorum.
  Anneme ve babama o damdan seslendim ama cevap vermediler oysa onlara sınavda birinci olduğumu söylicektim .Sonra sınav kağıdını alıp salona gittim. Annem ve babam salonda yoktular hemen mutfağa baktığımda şok oldum.O anda hayatım bir anda yıkıldı.Beynimden vurulmuşa döndüm.Çünkü annem vurulmuş bir şekilde yerde  yatıyordu babama seslendim o da cevap vermedi bende hemen yatak odasına baktım babam ise elinde silahla vurulmuş bir şekilde yatağın üstünde haraketsizce yatıyordu.O anda napıcağımı bilemedim ve bir ses geldi ve direk sesin geldiği yöne doğru yürüdüm televizyon son ses annem ve babam'ın düğün videosu açıktı ben salona gittiğimde televizyon çalışmıyordu.
   Arkamdan eliyle birisi gözlerimi kapattı ve beni geriye doğru sürüklendikten sonra kafama bir çuval geçirmeden önce eter ile beni bayılttılar sanırım ondan sonrasını hatırlamıyorum.Gözlerim açtıktan sonra karşımda otuzlu veya kırklı yaşlarında bir adam vardı.
  Yeşil gözlü alnında hafif kırışıklıkları vardı.Yeni çıkmaya başlamış olan sakalları boynuna kadar her tarafını sarmıştı resmen, üzerinde lacivert bir gömleği vardı,üstünde uzun bej renginde bir paltosu vardı vardı gayet şık duruyordu.
Benim o sırada çok uykum olduğu için her şeyi hayal mayel ve bulanık hatırlıyorum.O sırada kendime gelen özgüven ve birazda korkuyla " siz kimsiniz ve benden  ne istiyorsunuz?"diye sordum tabi biraz sesim yüksek çıkmıştı sanırım.

EfsunkarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin