Sınıfa geçtiğimizde her kez bana beni yiyecekmiş gibi bakıyordu sanki.Arkalardan bir yeri gözümü kestirip en arkalarda bir yer kestirdim gözüme tam geçirip oturucakken birinin bana seslendiğini fark ettim.Refleks olarak sesin geldiği yere doğru döndüm ağzım bir karış havada açık kalmıştı.Bu oğlan benimle uğraşmaktan bıkmadı mı hala?
Boş bir yer aramaya koyulduğumda birinin bana seslendiğini duydum hemen arka sıralardan birine göz attığımda bana seslenen kişinin hilmi olduğunu gördüm bana sırıtarak baktı ve " Yanıma oturmak istersen seenin için her zaman boş"dedi ve yandaki sıradan çantasını alıp yere koydu.
Bende mecburen sınıftaki herkesin yanı dolu olduğu için omuzlarımı dikleştirip yanına geçip oturdum.O sırada biri benim omzuma kolunu koyup " şit güzelim o rası doludur sen benim yanıma otur dicem ama orasıda dolu sen en iyisi kucama otur" dedi ve pis pis sırıttı.
Hilmi oturduğu yerden ayağı kalkıp çocuğun kolunu tutup yine bir türlü anlam veremediğim bir şekilde çocuğu 2 saniyede yere serdi.Beni kolumdan tutup arkasına aldı.
Hilmi'nin o an ki siniri hala geçmemişti ve çocuğu yerden kaldırıp bir yumruk geçirdi.O sırada bunu fırsat bilinip biri benim kolumu tutup önüne doğru çevirdi beni duvarla arasına alıp aramızda mesafe kalmicak şekilde bana doğru yaklaştı bende ayağımla onun karnına koyup geriye doğru tüm gücümle onu geriye doğru sertçe ittim. Eli kan olmuş bi şekilde gelen hilmi beni dövüşürken görünce ne kadar şaşırsada yinee sinirli bir şekilde yerde kıvranan çocuğa birde o tekeme attı.Sonra kolumdan tutup beraber bahçeye çıktık.Bir banka oturup bana kantine gidip geliceğini söyledi ve yavaşça yanımdan ayrıldı.Hilmi elinde poşetle gelince şaşırmadan edemedim.Yanıma oturduğunda poşettekileri tek tek çıkarmaya başladı.Ben hayretler içerisinde hilmiyi izliyordum biandanda elime tutuşturduğu şeyleri tutuyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Efsunkar
Fiksi RemajaYaşadığım durumlardan dolayı sinirlerim ve düşüncelerim alt üst oldu.Hayatımdaki herkesten nefret ediyorum herşeyden nefret ediyorum karanlık soğuk bir oda ve ışığı patlamış bir lamba. Peki bu düşüncem değişirse ne olur? Hilmi beni bu karanlık o...