Sonra yaşlı adam oturduğu koltuktan ayağı kalkıp bana doğru biraz yaklaştı ve tam önümde durdu.Bana ölümcül gözlerle "ne mi istiyorum?"diye sordu büyük bir kahkaha attıktan sonra arkasını dönüp adamlarının birinin yanına gidip bir şeyler dedikten sonra adamlar odadan çıktılar.Koltuğuna geçip oturdu ve cebinden bir sigara paketi çıkarıp dudaklarına bir dal koymadan önce kokladı ve sinirlenip sigara paketini yere atıp simsiyah deri botlarıyla sertçe ezdi.Sonra dirseklerini masaya koydu ve hafif öne eğildikten sonra yeşil gözlerini kısarak bana baktı.Bende biraz tedirgin olup sorumu tekrar cevapladım " siz kimsiniz ve benden ne istiyorsunuz?"deyip bir kaç cümle daha ekledim "amacınız ne bilmiyorum ama aileme neden zarar verdiniz?"diye ekledim sesim biraz buruk çıkmıştı ve gözümden akan bir damla gözyaşı'mın akmasına engel olamadan gözümden akıp gitti.O an gerçekten hem tedirgin hemde korkuyordum ya benide öldürürse ya amacı benim hayatımı bana zindan etmekse?
Hayatımın en çok korktuğum anımdı şuan.Napıcağımı bilemedim.
Yaşlı adam oturduğu yerden kalkıp "sana birşey yapmicam ama bu olayları birine anlattığını duyarsam tahmin ettiklerinden daha kötüsü olur."bu son söylediği cümleyi vurgulayarak söylemişti bu yüzden ağlamam dahada şiddetlendi.
daha sonra yanıma gelip beni bağladığı ipleri çözdü ve "hadi git evine" dedi.Bir şey demeden direk ayrıldım.Eve gittiğimde evde annem ve babam'ın cesetlerini almışlardı ve etrafta hiç bir delil yoktu her yeri temizlemişlerdi.
Eve geldim ve kendimi odaya kapatıp ağlamaya başladım uyu-
mayı denedim ama gözlerimi kapatışımda aklıma annem ve babam'ın cesetleri aklıma geliyordu onun için uyumak sanki benim aklıma gelen en uzak fikirdi.Sabah erkenden uyandığımda uzun ve sıcak bir duş aldım.O dama geçip gardrobu mu açıp gardrobu mun başında saatlerce dikilebilrdim.Bunu herne kadar istemesemde okula gitmek zorundaydım.Dolabımdan gri olan dizlerinde yırtık olan bir kot taktım içime bejrenginde yakaları yırtık olan V yaka tişörtümü giydim üstüme ise deri bir ceket taktıktan sonra makyajımı ise gözlerimi koyu renk bir kalem çekip maskara sürdüm.Bolca kırmızı rujumu sürdüm saçımı ise atkuyruğu yapıp sonra siyah sırt çantamı alıp evden çıktım.
Yeni okuluma gittiğimde bütün gözlerimin üzerinde olduğunu fark ettim arkamdan bana dokunan bir el fark ettiğimde bu düşüncelerden sıyrılıp gerçek dünyaya geri döndüm. Kafamı omzundan çaktırmadan baktım ve bu oğlanı bir yerden gözüm ısırıyor ama nerden.Refleks olarak bileğinden tutup kolunu döndürdüm ve kolunu geriye kıvırdım karşımdaki kişiyi şuan savunmasız durumda bırakmıştım ama yinede tedirgindim,ya bir bıçak çıkarıp beni öldürürse veya başka bir amacı varsa?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Efsunkar
Roman pour AdolescentsYaşadığım durumlardan dolayı sinirlerim ve düşüncelerim alt üst oldu.Hayatımdaki herkesten nefret ediyorum herşeyden nefret ediyorum karanlık soğuk bir oda ve ışığı patlamış bir lamba. Peki bu düşüncem değişirse ne olur? Hilmi beni bu karanlık o...