Yeni okul

66 3 0
                                    

Karşımdaki çocuk çok şaşırmış'dı sanırım korktuğu ve canı acıdığı yüzünden belliydi.Sonra biranda bir şeyler oldu  ben ne olduğu  anlayamadan  beni bianda etkisiz hale getirmişti.Sonra o çocuğun dün benimle konuşan adam,bir korumanın yanına gidip bir şeyler demişti ama anlayamamıştım sonra odadan çıkmıştılar.
İşte bu çocuk o çocuktu sonra benim onu hatırladığımı anlamıştı sanki bana uzun süre baktıktan sonra dudağının bir kenarı kıvrıldı ve geri çekilip beni bıraktı.
   Görünüşe göre aynı okuldaydık sanırım veya o adam beni takip etmelerini istemiştir şuan kafam çok karışmıştı.Çocuk gayet yakışıklıydı.
Yüzünde  boydan boya kocaman gamzeleri vardı yeni çıkmaya başlamış sakalları yüzüne ayrı hoş bir hava katmıştı.Üzerine  bembeyaz bir tişört giymişti, altında simsiyah bir pantolonu vardı.Pantolonuyla aynı renkte olan bir kot ceketi vardı üzerinde.Beni kısık gözlerle baştan aşağı süzdükten sonra sevecen ama birazda soğuk bir sesle "Günaydın ben Hilmi" dedi.
Bende sevecen ama isteksizce "Günaydın bende Buket"dedim.
Ardından zil çalınca bana bakıp "Hadi zil çaldı sınıfa gidelim" dedi.Ben ise onun bu tavrı karşısında şaşırmış bir şekilde boş gözlerle ona bakmakla yitindim.Şu şekilde cevap verdim "Ben okulda yeniyim onun için sınıfını bilmiyorum" dedim."O zaman gel seni müdürün o dasına  götürüyüm o sana yardımcı olur" dedikten sonra elimi sıkıca tutup beni arkasından gelmem için sürükledi.Her ne kadar gelmek istemesemde yinede bana yardımcı olabilirdi sanırım iyi biriydi o na güvenebilirdim.
Müdürün o dasına geldiğimizde kapıyı tıklatmadan içeri girdi ve ardından kapıyı arkamızdan sertçe kapattı.Tekrar düşündümde iyi biri kelimesi onun için değildi.Müdür kilolu,saçı ise alnından açılmaya  başlamıştı,kocaman kareli gözlükleri vardı ve ayrıca kocaman bir bıyığı vardı.

Müdürü kalın,gür ve soğuk sesiyle" ad soyad geldiği okul"dedi.
"Buket soylu,İzmir üniversitesi"dedim.
Daha sonra sınıfını söyledikten sonra sınıf giderken çocuk kolumu tutup "görünüşe göre aynı sınıftayız"dedi kolumu bırakıp  kocaman gülümsedi aman yarabbim gülüşü bir insanı deli edici şekilde çok  güzel gülüyordu hayran kalmıştım resmen.

EfsunkarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin