7.

30 1 0
                                    

Miután aláírtam azt a papírt, mehettem is volna, de nem akartam találkozni Amonnal. Márpedig biztos vagyok benne, hogy otthon van.

- Végeztünk.

- Rendben..

- Mi a baj?

- Az, hogy biztos vagyok abban, hogy Amon otthon van, és most nagyon haragszom rá. Látni sem akarom. Ha pedig hazamegyek tuti megsért még valamivel. Mert ugyebár démon. A démonok pedig sosem kedvesek.

- Ha gondolod el ehetsz abba az épületbe - ahol vannak ezek az órák - már most.

- Hát, ha nem probléma, akkor élnék a lehetőséggel. - elég furcsa.. Csak úgy beengednek egy idegent, aztán elszállásolnák. Na mindegy.

Mivel azon voltam, hogy minél messzebb kerüljek Amontól, így nem gondolkoztam sokat azon, hogy mi lehet a hiba. Mi az ami nem reális.

- Gyere, elkísérlek. - mondta, és előrement. Kb. 10 perc alatt oda is értünk. Egy sárga épület előtt álltunk.

- Hűha.. - "ámuldoztam". - Milyen nagy. Ez egy iskola? - kérdeztem, mert nagyon bűzlött itt valami. Ez így nem oké.. Rossz előérzetem van.

- Olyasmi. - zárta le ennyivel.

- Lesz itt rajtam kívül valaki?

- Igen, de nyugodj meg. Nem lesz semmi baj.

- Nyugodt vagyok!

- Hallom a hangodon, hogy nem. Ráadásul elég sokat kérdezel. Izgulsz.

- Egy picit, de csak azért, mert olyan kedves vagy velem. Nálam ez szokatlan. Lehet, hogy a többi embernél nem az, de nálam igen.

- Nem vagy egyedül ezzel.

Bementünk, és egy labirintussal találtam magam szembe. Mindenfelé folyosók, ajtók. A hely tiszta, mégis olyan az érzésem, mintha egy kórházban lennék.

- Itt várj meg, mindjárt jövök, csak hozom a kulcsot. - mosolygott rám, és bement az egyik ajtón.

Valamiért hátrafordultam, és kinézem az ajtón. Este felé járt, sötétedett. Mire visszanéztem, Fanni anyukája közeledett a jobb kezében a kulccsal, a balban egy.. Egy injekcióval..

- Az-Az ott mire kell? - nyeltem egyet.

- Nyugodj meg, nem lesz semmi baj. - nem válaszolt a kérdésre, úgyhogy tuti nekem szánja. Elkezdtem futni ki az ajtón, de két gorilla (biztos őrök lehettek) rám ugrott. Lefogtak, és egyre közelebb vittek ahhoz a nőhöz..
Éreztem a karomban, hogy beleszúrja a tűt, ami cseppet sem sorolható a kellemes érzések közé.
Valószínűleg egy nyugtató adott be, amitől kiterültem. Feladtam. Legközelebb amikor kinyitottam a szemem, egy fehér szobában találtam magam. Egy ágyon feküdtem. Még volt bent egy kicsi asztal, meg egy szék. Odamentem az ajtóhoz, és próbáltam kinyitni, de nem ment. Tehát bezártak. De miért? Nem csináltam semmi rosszat. Fel - alá járkáltam, és próbáltam kitalálni, hogy most vajon mit fognak velem tenni. Kik vannak még itt? Hol van Amon?
Hirtelen kinyílt az ajtó..

★Hell girl★Where stories live. Discover now