Final bölümüne biraz hüzün biraz da anlam katan bu özel videoyu izler misiniz? 👆🏻👆🏻
Dünyanın kaderinin belli olacağı gün gelip çatmıştı. Ateş Ulusu'nun topraklarında yangınlar ve patlamalar meydana gelmişti.
Avatar da dahil altı kişi kaderinin belli olacağı yerdeydi. Anri'nin Ateş Kralı ile çarpışmasına az bir zaman kala Tom ona güvence vermek için yanına gitti
''Başaracağını biliyorum. Dünyayı kurtaracaksın''
''Yapacağım. Hepinize söz veriyorum. Bütün dünyanın umudu bende. Bunu boşa çıkarmayacağım''
Anri arkasını dönüp gidecekken Tom bileğinden tutup kendisine çevirdi.
''Sadece dünyanın değil benim içinde büyük bir umutsun.''
Genç Avatar genç adamın sola yatırılmış saçlarıyla oynadı
''Biliyorum. Bunu sevdiğim kişi için de yapıyorum. Birbirimizle vedalaşmalıyız. Çünkü savaşa girip de çıkamamak...''
Tom Anri'nin cümlesini tamamlamasına fırsat vermeden dudaklarına yapıştı. Tutkulu ve güven verici öpücükten sonra sözün bittiği yere geldi
''Dikkatli ol ve böyle konuşma. Gittiğin gibi sapasağlam döneceksin. Hemde Ateş Kralı'nı haklamış olarak. Çünkü sen benim Avatar'ımsın.''
Birbirlerinin ellerini tutup gözlerinin içine baktılar bir süre.
Ardından sırayla Katara,Sokka,Toph ve Zuko'yla vedalaştı. Herkes saldıracağı yerlere dağıldı. Anri ise Ateş Kralı'nın karşısına çıkmadan önce son kez toparladı kendini.
Üzerinde bulunduğu yüksek tepenin altı adeta alev tarlasına dönmüştü. Savaş zeplinleri meydan okurcasına ilerliyorlardı.Ateş Kralı'nın da bunlardan birinden çıkması an meselesiydi.
Nefesini alıp kollarını boşluğa doğru uzattı. Avatar formundan güç aldı ve Ateş Kralı'nın zeplini olduğunu düşündüğü şeyi görünce hava bükerek aşağı indi.
Ateş Kralı da zeplinden atlayıp karşısına geçti. Yarı çıplak giyinmiş vaziyette olması ölümüne dövüşmeye hazır olduğunu gösteriyordu.
''Avatar. Nihayet görüşebildik''
Anri kaşlarını çatarak kendinden emin ve kızgın bakışlar atıyordu ona
''Evet Ateş Kralı Ozai. Yoksa şöyle mi demeliyim? Son ölüm yiyen. Biliyorsun ordunuz dağıldı''
''Tom bana ihanet etmez!''
''Tom sana ihanet etmedi zaten. Sen ona ihanet ettin. Bu yüzden ordun dağıldı. Geriye bir tek sen kaldın Ateş Kralı ve sonun geldi''
''Koskoca Ateş Ulusu'nun düşmanı bir çocuk, yani sen. Bunu bacak kadar boyunla mı halledeceksin?''
''Bu kadar konuşma yeter!''
AVADA KEDAVRA
EXPRELLIARMUS
Asaların ucundan çıkan iki büyü birbirine meydan okuyordu. Anri Avatar formuna girip gücünü daha da arttırdı. Expelliarmus neredeyse ilk kez Avada Kedavra lanetini yendi.
Ateş Kralı kaç metre ileri uçtu ve asasını düşürdü. Anri asayı eline alıp yüzündeki zafer edasıyla gülümsedi Ateş Kralı'na
''Ne oldu Yüce Ozai? Yeneceğinden çok emin görünüyordun''
''Sen şimdi kimin yeneceğini görürsün''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Ölüm Yiyen →Fem! Aang vs Tom Riddle←
FanficAnri Güney Hava Tapınağı'nda yaşayan genç bir hava bükücüdür. 16 yaşına geldiğinde keşişlerden Avatar olduğunu öğrenir. Dünyayı kurtarmak için dört elementin ustası olması gerekmektedir. Savaşın çıkmasına az bir zaman kala Anri genç bedeninin Ateş K...