Adél,,Čau Malfoyová" Řekl na mě Malfoy.
,,Řekla jsem ti aby si mi tak NEŘÍKAL!" Zakřičela jsem na Malfoye.
,,Sorry, no jelikož bude za chvíli ples tak..." musela jsem mu skočit do řeči.
,,Nemáš žádnou parťačku, Co?" Zašklebila jsem se na něj.
,,No jakože, právě se tě chci zeptat. Jestli by si se mnou nešla na ten ples" Řekl mi Malfoy.
,,Já abych šla tebou?" Řekla jsem mu a začala se chectat.(obrázek na hoře)
,,To ne Malfoyi, Nechci tam s tebou tancovat a taky už jdu s Harrym" Řekla jsem mu a dál se chechtala.
,,Co?!,S Potterem?! Já myslel že půjdeš z někým ze Zmijozelu, Třeba s Blaisem když ne se mnou. A ty si vybereš zrovna někoho z Nebelvíru a zrovna Pottera!" Křičel na mě.
Já jsem odešla nechtěla jsem tohle poslouchat. Nenavídím ho od 2. Ročníku měli jsme večírek a on mě vyzval na pódium a začal mi číst deník někdo mu asi prozradil kde je a nebo si to sám našel.
,,Milí deníku dnes jsem se zamilovala do Harryho Pottera..." Všichni se tomu smáli kromě mě, mojich kamarádek a samozřejmě Harryho Pottera. Četl dál.
,,Dnes jsem se s ním srazila byla to hezký ale trochu to bolelo....." A zase se smáli, já když jsem tam stála zrudla jsem. Byla jsem červená jako rajče a styděla jsem se. Furt jsem si v hlavě říkala.
,,To je trapas" nebo ,,Co si o mě bude myslet Harry?" Chtěla jsem něco udělat tak jsem běžela k Dracovi chtěla mu vzít můj deník z jeho ruky. Ale on mě strkl. Tolik že jsem padala až z pódia chytily mě všechny moje kamarádky, všichni kromě Hermiony byly ve zmijozelu. Vanessa, Černo vláska s černýma očima ale krásnými,Daphne, blondínka měla nejkratší vlasy z nás všech. A Hermiona tu nemusím ani popisovat. A pak jsem tu já holka která je jim nesmírně vděčná za to že mě chytily když jsem padala z pódia. Blondýna v zimě jsem je měla takové víc tmavší ale v létě hodně světlý jak Malfoy. Hodně zelené oči, někdy nosím i brejle a hodně lidí mi říká že mi to s němi sluší. Zelená a Červená jsou moje nejoblíbenější barvy. Nejvíc mám ráda zimu. A hlavně Vánoce, nevím jak bych se jinak popsala.Draco
Když odešla byl jsem zklamáný z její odpovědi. Vím že mě nenávidí kvůli tomu že jsem jí četl na hlas její deník a že jsem jí shodil z pódia. A taky se mě bála kvůli mém očím. Já jsem se do ní zamiloval tenhle školní rok nevím proč, vždyť jsem její nepřítel. A provokujem se navzájem.
ČTEŠ
Jeho Šedé Oči (FF HP)
FantasyAdél je Holka která chodí do Zmijozelu do šestého ročníku. S Dracem Malfoyem nevychází moc dobře ale časem zjistí že je Draco do ní zamilovaný, a co cítí k němu ona? Čti tuhle knihu😊 Všechny postavy kromě mojich vymyšlených patří J.K. Rowlingový.