Asi Blbá Sranda

155 9 2
                                    

Adél
Hned potom co mě Malfoy chtěl pozvat na ples jsem to musela hned běžet říct mím nejlepším kamarádkám řekla jsem jim to až do detailů.
,,Kecáš to by ti nikdy neřekl." Řekla mi Vanessa.
,,Když mi nevěříš můžeš se na to zeptat Malfoye." Řekla jsem jí a zašklebila jsem se na ní.
,,To radši ne" Řekla Vanessa.
,,Proč ti to ale řekl?" Řekla Daphne.
,,No, Třeba se jenom s někým vsadil" Řekla Hermiona.
,,To máš pravdu třeba se vsadil s Goylem" Řekla jsem jí.
,,To není možné aby sázku vyhrál Goyle nebo Crabbe." Řekla Vanessa a všichni jsme se začali smát.
,,Pravda. Takže to byl nějakej srandovní plán." Řekla jsem a všichni se pousmáli.
,,No nic, Já už půjdu" Řekla jsem jim.
,,Proč?"Řekly všichni na jednou.
,,Dnes jsem byla v knihovně a zapomněla jsem si tam tu rozečtenou knihu. Takže si tam pro ní jdu." Odpověděla jsem jim.
,,Tak Ahoj" Řekla Vanessa.
,,Ahoj" Řekly ostatní.
,,Uvidíme se na hodině, Zatím Ahoj" Rozloučila jsem se s nimi. Nasadila jsem si brašnu. A odešla jsem směrem do knihovny. V knihovně jsem uslyšela něčí hlasy.
,,Rone!,Řekla jsem ti aby si hledal knihu: Dějiny čar a kouzel v Bradavicích! A ne knihu o FAMFRPÁLU!" Křičela nějaká dívka na Rona. Každý člověk v knihovně na ně potichu říkal.
,,Pššt" nebo ,, Já si chci číst!" Ale všichni to říkali potichu.
,,Rone? Ginny? Ahoj" Řekla jsem jim.
,,Ahoj Adél, snažíme najít Knihu.."
,,Knihu: Dějiny Čar a Kouzel v Bradavicích , že?" Skočila jsem jí do řeče. Ona jenom kívla a já začala mluvit dál.
,,Tak ta je v regálů 5. Dnes jsem si tu taky pro ní byla" Pomohla jsem jí to najít. Pak jsem ukázala na tu mojí pujčenou. A řekla jsem.
,,Divím se že nejsou ještě vybraný, všichni si je tenhle týden půjčují. Nevím proč. Jo a Rone dnes jsem si půjčila tuhle knížku.."Vyndala jsem jí z Brašny a začala jsem mluvit dál.
,,Famfrpálové zajímavosti. Jestli si jí chceš půjčit tak je fakt dobrá ale nemám ji ještě přečtenou.Takže kdyby něco Je v regálů 8."
,,Díky, určitě si jí půjčím" Řekl Ron.
,,A já ti taky děkuji" Řekla Ginny.
,,Nemáte zač, tak Ahoj já jdu na hodinu.
,,Ahoj" Řekly a taky odešli.
Já jsem šla na hodinu profesora Kratiknota. Když jsem vešla do učebny už tam seděla Vanessa a nějaký ty lidi z Nebelvíru. Já a Vanessa jsme vždy chtěli být na hodině včas. Chvíli jsme si povídali a pak přišli i ostatní spolužáky. A na konec přišel profesor Kratiknot.
,,Dnes se budeme učit kouzlo jménem Flipendo..."
Bla bla bla.
---------
Nová kapitola jej. Jaký máte názor na Postavu Adél? Mě přijde sympatická. Tak zatím Ahoj✋.

Jeho Šedé Oči (FF HP) Kde žijí příběhy. Začni objevovat