Sama O Vánocích

114 7 3
                                    

Pohled Adél
Hned co skončilo vyučování musela jsem na vzduch. Pansy mi na hodině lektvaru hodila něco do kotlíku a místo ní mám trest já.

Naštvaně jsem kopla do kamene a pak jsem si sedla kousek od jezera. Když jde viděla Malfoye tak jsem rychle běžela za keř protože nemám náladu mu odpovídat na jeho hloupý otázky. Tak jsem chvíli počkala a pak když jsem si myslela že už mě nevidí, jsem vylezla ale hned na mě někdo křičí moje jméno a je to Vanessa to mi spadnul kámen ze srdce že to není Malfoy. Došla jsem k ní, pozdravlia jsem ji a zeptala se co potřebuje.
,,Adél odjíždím na Vánoce domů, i holky.“ Řekla mi se smutným obličejem. Hned jsem pochopila že budu na Vánoce tady sama. Rodiče totiž jeli za babičkou na vesnici až do Itálie. Smutně jsem se na ní podívala objala jí a řekla jí ať si užije vánoce.

Hned jak jsem přišla na pokoj sedla si ke stolu a zapsala si že si musím zítra odpykat trest se Snapem. Pak mě napadlo že by bylo blbý kdybych na tu party nic nepřinesla. Tak jsem začala kreslit a pokusila jsem se nakreslit Malfoye. Protože prej on zorganizoval celou tu party. Načmárala jsem obrázek na kterém byl on (fotka nahoře). Nepřemýšlela jsem jestli to je hezký, rychle jsem to hodila do šuplíku a běžela na oběd v tu dobu jsem neměla vůbec pojem o čase.

Bavila jsem se s holkama a pak jsem odešla do koupelny. Moc jsem se nelíčila prostě linky, řasy, stíny a rťenka nebylo to nic moc ale aspoň něco. Oblékla jsem se do červeného trička a červené sukni. Učesala jsem se a vzala si podpatky, byly nepříjemné. Holky už v pokoji nebyly pomislela jsem si že už asi šli. Zaťukala jsem na dveře ke klukům a viděla jsem jak na mě všichni zírají najednou mě Draco zatáhl do pokoje a řekl že se párty koná na astromnce. Tak jsem s ním šla a když jsme procházeli společenskou místností hrozné pohledy na nás padaly a já se divila proč nejsou už na party, a pak jsem to zjistila.
----
Trošku vás poškádlím a bude tě si muset počkat na zítřek co Adél zjistila 😊😆.

Jeho Šedé Oči (FF HP) Kde žijí příběhy. Začni objevovat