Pohled Adél
Jak jsme se vrátili z ošetřovny i s Vanessou tak jsme pomohli Vanesse zabalit její všechny věci. Když se holky nedívali tak jsem do vnitř hodila taštičku s dárkama a zahrabala jsem jí pod oblečení, Vanessa slaví Vánoce u Daphne, kvůli její rodině Vanessa je totiž krvezrádkyně. Vanessa nemůže zůstat tady na Vánoce. Ona je strašně Tajemná nechce nám nic říct jen že prej nesmí.
,,Holky já to tady nedám bez vás“ Řekla jsem.
,,Kdo tu vůbec zůstává?“ Zeptala se Vanessa a přitom vyklízela skříň.
,,Harry a Ron“ Řekla jsem jí.
,,Plus Malfoy“ Dodala Daphne.
,,Proč vlastně nejedeš?“ Zeptala se Vanessa.
,, Rodiče jedou k Babičce a já moc dobře s Babičkou nevycházím“ Řekla jsem jí.
,,Kolik je?!“ Řekla Daphne.
,,14:22“ Řekla Vanessa v klidu.
,,Cože?! To nestíháme“ Křikla Daphne. Holky odjíždí v půl, a musí ještě do knihovny. Já jsem jim řekla že tam půjdu dali mi lístek na kterém je napsaný co mám vzít. Běžela jsem do knihovny s taškou.
,,Kniha všech Lektvaru a odvarů mám, Knha Černé Magie mám, Jak správně pečovat o Kouzelné tvory mám a Bajky Barda Beadlyho pro Daphne mám. Teď už můžu jít“ Řekla jsem a s taškou ve který bylo celkem 7 knih jsem vyrazila holky už čekali ve Velký síni s ostatními co odjížděli. Přiběhla jsem k nim a Daphne se ptá. ,,Máš všechno?“ s vážným výrazem. Já jen kývla hlavou.
,,Máš Knihu všech Lektvaru dvakrát?“Zeptala se.
Já zase kývla a k tomu jsem dodala.
,,Mám všechno dvakrát kromě Bajek Barda Beadlyho ty mám jenom jednou.“ Řekla jsem a mrkla. Bylo 14:28 Rozloučila jsem se s Daphne, Venessou a Hermionou. Pak jsem odešla na pokoj sedla na postel a za chvíli někdo zaklepal na dveře byla to Zuzu to je taková malá holčička která je v prvním ročníku, Je to sestra kluka který se hodně baví s Malfoyem a Vždy jsou Zlý na ní. Tak já jí pomáhám.
,,Ahojky co se děje? Oni ti zase něco provedli viď?“Zeptala jsem se jí. Ona přišla a sedla se mi na postel.
,,Ne nic mi neudělali, chtěla bych si hrát“ Řekla a smála se. Já jsem měla jiný plány, podívala jsem se na knížku a zaváhala jestli si mám číst nebo si se Zuzu hrát. Ona si toho všimla.
,,Prosíím“ Prosila a přitom udělala její psí oči, tohle mě vždy u ní přemluví. Tak jsem kývla a zeptala se co si zahrajeme. Ona hned vyskočila z postele a po chvilce přinesla ze svého pokoje tolik her většina byla mudlovský a k tomu dodala. ,,Ještě si můžem zahrát babu a schovku“
,, Tak si něco vyber mě je to jedno“ Řekla jsem a usmála se. Pak jsme si sedli a na postel zahráli jsme si skoro všechno a já ji ještě při tom dávala bon bóny. V sedm mi usla na posteli ani se jí nedivím napsala jsem jí na papírek že jdu na večeři a pak se hned vrátím a že jí něco přinesu k jídlu a Kdyby náhodou se vzbudila když budu na večeři tak že má zůstat v pokoji a třeba si Kreslit. Na večeři jsem seděla sama. Za chvíli ale přišel Malfoy a chtěl si ke mě sednout já jsem samozřejmě řekla že ne ale on si stejně sedl.
,,Hele víš jak jsem se tě ptal jestli by si se mnou nešla na ten ples“ Řekl a čekal že mu odpovím pak Teda pokračoval.
,,Nechceš se mnou Teda tam jít?“ Zeptal se mě. Já jsem se jen na něj podívala zamračila jsem se a on pochopil že to znamená ne. Vzala jsem Zuzu jídlo a šla na pokoj furt spala. Musela jsem ji probudit a dát jí to jídlo.
,,Zuzu přinesla jsem ti jídlo a pak musíš jít spát k sobě“ Řekla jsem jí a ona se na mě smutně podívala a řekla. ,,Adél ale já tam nikoho nemám, nemůžu spát tady? Já budu hodná“ a zas ty oči, já jsem kývla a pak jsem ji dala to jídlo. Hned jak to snědla usnula. Já si ještě četla a pak se převlíkla do pyžama a šla spát.
-------------
Ahoj👋 omlouvám se že zase dlouho nebyla kapitola ale přestalo mě to bavit takže když bude kapitola tak jednou za měsíc tak se vám moooc omlouvám🙏. Doufám že jste si kapitolu užili a chci se vás zeptat jestli by Adél měla jít na ples s Dracem🐍. Tak příště u další kapitoly BTW bude to speciál.
ČTEŠ
Jeho Šedé Oči (FF HP)
FantasyAdél je Holka která chodí do Zmijozelu do šestého ročníku. S Dracem Malfoyem nevychází moc dobře ale časem zjistí že je Draco do ní zamilovaný, a co cítí k němu ona? Čti tuhle knihu😊 Všechny postavy kromě mojich vymyšlených patří J.K. Rowlingový.