Společenská Místnost

116 10 1
                                    

Pohled Adél:
Ráno jsem se vzbudila jako první. Šla jsem tiše do společenské místnosti a zjistila jsem že je šest ráno.
Sedla jsem si je krbu a zadívala jsem se do tancujících plamenů. Po chvílí jsem usnula. Vzbudil mě hlas.
,,Jak dlouho tu si?" Zeptal se něčí hlas. Když se rozkoukám vidím Malfoye, Neodpovím ani na otázku a hned na něj křičím co tady dělá.
,,No protože je tohle společenská místnost Zmijozelu tak si myslím že tady můžou být všichni ze Zmijozelu" Řekne se smíchem na tváři Malfoy.

Rozhlednu se kolem a pak si uvědomím že jsem ve společence.
,,Příjdeš Teda na tu party?" Zeptal se mě s vážným výrazem. Já jsem jen přikývla. On se znovu zeptal.
,,Jsi často po ránu takhle zamlklá?"
,,A ty máš po ránu takhle hloupý otázky?" Zeptala jsem se ho. On se začal smát a já odešla do pokoje. Holky už byly vzhůru.
,,Kde si byla?!" Hned na mě vykřikla Daphne.
,,Ve společence" Řekla jsem klidně. ,,Poslední dobou se chováš jak moje máma" Dodala jsem s úsměvem. Vanessa se začala smát ve svojí posteli. Rychle jsem se převlékla a šla jsem s holkama na snídani. Sice jsem šla s rozcuchanéma vlasama ale mě to bylo fuk.
---------------
Ahoj✋😁. Omlouvám se že dlouho ale jakože fakt dlouho nevyšla Kapitola ale protože jsem fakt líná tak jsem ani nezapla tablet😒😁. No snad jsem vám nechyběla😁. Ale teď už budu jako psát víc ale míň slov. O vánočních prázdninách budu psát víc😁. A mám pro vás otázku jaký máte názor na Daphne? Já si myslím že je moc starostlivá jinak je docela fajn.

Jeho Šedé Oči (FF HP) Kde žijí příběhy. Začni objevovat