Pohled Adél
Až do oběda jsem si četla. Zuzu mi v pokoji dělala bordel ale mě to bylo jedno. Šla jsem Teda s Zuzu na oběd. Opět jsem si chtěla sednout k Harrymu jenže on tam nebyl. Asi ještě nepřišly. Pomyslela jsem si. Harry nepřišel vůbec ani Ron. Po obědě jsem se šla podívat do knihovny jestli tam náhodou nejsou. Ale nebyli tam. Šla jsem Teda do sklepení viděla jsem jak klůci optěžujou Zuzu. Jen jsem tam přišla pohladila Zuzu a pak jí vzala do rukou. Sice byla malá jako kdyby ji bylo 7 ale byla těžká. Na kluky jsem se jen zašklebila a pak jsme odešli, nesla jsem jí až na pokoj. Tam jsem jí posadila na postel a řekla. ,,Řekla si už rodičům že je na tebe zlý?“
,,Ne, on by byl na mě zlý ještě víc“ Řekla smutně.
,,Hele tak napíšeme dopis Mamince a když pak na tebe bude zlý já si to s ním vyřídim“ Řekla jsem a ona už běžela pro kus pergamenu a začali jsme psát. Zuzu neměla svoji sovu,Tak jsem poslala tu svou. Já si šla udělat úkoly z Lektvaru a Zuzu šla do společenky. Udělala jsem i víc úkolů a pak jsem šla za Zuzu, bylo právě 14:00 Zuzu tam byla s nějakou starší holkou byla tak v 2. Ročníku jen jsem Zuzu řekla že jdu na chvíli pryč a šla jsem hledat Harryho. Viděla jsem někoho z Nebelvíru a tak jsem se ho zeptala jestli neví kde je Harry. ,,Viděla jsem ho naposledy ve společence.“ Řekla mi a já ji poděkovala a běžela k buclaté dámě chtěla po mě heslo. ,, Třesky plesky“ Řekla jsem jí a ona mě pustila dál to heslo mi řekla Hermiona. Ve společence se na mě všichni dívali co tam jako dělám a pak jsem viděla Harryho a Rona Přiběhla jsem k nim.
,,Co jste celou dobu dělali?!“ Zeptala jsem se jich.
,,Učím Harryho jak jezdit na bruslích“ Řekl Ron.
,,A proto jste nebyli na obědě?“Zeptala jsem se už klidněji. Oni oba kývli a řekli. ,,Holky nám přinesly jídlo“ pak jsme se začali smát.
,,Harry mám pro tebe ty brusle“ Řekla jsem mu. On se usmál a ještě chvíli jsme se tam bavili co si má vzít a pak jsem odešla. Rozloučili jsme se a já šla zpátky za Zuzu.
Pohled Harryho
Adél odešla a já jsem řekl Ronovi. ,, Co když před ní spadnu a strapním se?“ ,,Harry ona se ti líbí viiď?!“ Řekl Ron a já ho zatáhl do pokoje.
,,Jo líbí, a chtěl bych jí pozvat na ples“ Řekl jsem.
,, No tak skus ji pozvat až budete bruslit“ Řekl Ron a hned dodal. ,, To bude ale romantika“ Řekl a dvakrát nadzvedl obočí. Já jsem vzal polštář a začali jsme polštářovou bitku. Za chvíli přišel Seamus a Neville. Jen se na nás podívali a my po nich hodili polštář.
Pohled Adél
Když jsem se vrátila bylo 14:47 ukazoval mi budík. Za chvíli na pokoj přišla Zuzu. Vyprávěla mi o svý nový kámošce a já mezitím uklízela. Ve Tři jsem šla balit dárek a Zuzu šla do knihovny takže jsem měla možnost zabalit i dárek pro ní. Pak jsem balila dárek pro Harryho pak pro Rona. Balila jsem dárek pro kamáradku z Havraspáru Jmenuje se Lea. V Havraspáru jsou strašně hodný lidi. Zabalila jsem ji samozřejmě knihu. Pak jsem začala balit i pro rodiče a pro mého mladšího bráchu a Sestru. No a pak jsem začala s profesorama. Nejdřív pro profesorku McGonagalovou, pro ní mám kočičku která je začarovaná a mění se do starýho kouzelnického klobouku. Pak pro Snapea sice nevím proč mu něco dávám když vždy má se mnou nervy a já s ním ale dám mu hořkou čokoládu. Pro profesora Kratiknota mám knížku na kterou si může pak stoupnout jako to dělá vždy u kouzelných formul má velký komínek z knih na který si vyleze aby na nás viděl. Potom tu mám kytičku Lilii pro paní profesorku Prýtovou. Kterou dám do žlutého květináče a dám do taštičky s jezevcem. A poslední mám pro Brumbála, plátno na kterým jsou nakreslené celé Bradavice a k tomu tam je Brumbál jak se směje dole je podpis aby věděl vždy že to je ode mě. Dárky jsem schovala pod postel Daphne a šla si kreslit, nakreslila jsem mojí rodinu. Pak přišla Zuzu a už bylo 16:39 začala jsem se oblíkat a česat ve 16:46 jsem byla hotová. Rozloučila jsem se s Zuzu. Vzala jsem si brusle i brusle od Malfoye a šla, Harry už tam byl.
Pohled Harryho
Byl jsem tu moc brzo už jsem chtěl odejít a najednou Adél přišla. Měla na sobě černý kabát a džíny v rukou nesla brusle. Přiběhl jsem k ní.
,,Ahoj Nechceš pomoc?“ Zeptal jsem se jí. Ona mě taky pozdravila a řekla že ne ale já jsem jí ty brusle stejně vzal. Pak jsme si sedli na lavičku která byla kousek od jezera a nasadili jsme si brusle, Adél měla krasobruslařský který se musí pořádně utáhnout. Tak jsem jí to utáhl já. Ona se na mě usmála a já jí chytil za ruku a řekl že můžem jít bruslit. Bruslili jsme tam a Adél se furt smála jak padám jednou jsem spadl na záda a strašně to bolelo.
Pohled Adél
Když spadl na záda hned jsem k němu jela a zvedla ho. ,,Jsi v pohodě?“ Zeptala jsem se ho.
,,Bolí mě to ale to je v pořádku za chvíli to bude ok a my jdem dál bruslit.“ Řekl a usmál se pak mě chytil za ruku a jezdil se mnou rychle. Bála jsem se že spadnem tak jsem na něj křikla. ,,Stop!“ On zastavil a já mu spadla do obětí.
,,Nechceš jít se mnou ne ten ples?“ Zeptal se mě. A já jsem kývla, s Harrym je sranda. Začalo sněžit, bylo to tak hezké. Bruslili jsme dál. Pak jsem se rozhodla že si sednu. Už jsem byla unavená, Bruslili jsme tam asi tři hodiny a tak jsme seděli na tý lavičce a já jsem usnula na Harryho rameně.-----^.^------
Ahoj👋 dnes je kapitola dlouhá má přes 1000 slov. Budu moc ráda když budete hlasovat pro tuhle kapitolu😊⭐ A ještě se vás chci zeptat, Harry nebo Draco? Tak zatím! 👋
ČTEŠ
Jeho Šedé Oči (FF HP)
FantasiaAdél je Holka která chodí do Zmijozelu do šestého ročníku. S Dracem Malfoyem nevychází moc dobře ale časem zjistí že je Draco do ní zamilovaný, a co cítí k němu ona? Čti tuhle knihu😊 Všechny postavy kromě mojich vymyšlených patří J.K. Rowlingový.