Jeho Šedé Oči

102 9 2
                                    

Pohled Adél
Když jsme šli spolu po schodech začali se hýbat rovnou s náma. Do šli jsme na Astromku. Nikdo tam nebyl a tak mě napadlo jestli to není pást a že mě určitě za chvíli shodí dolů.
,,Kde jsou všichni?“ Zeptala jsem se.
On neodpověděl a pomalu se ke mě blížil. Já jen zavřela oči a představila jsem si to co mi udělal ve druhém ročníku, pak jak mě se vším štval. Otevřela jsem oči, ty jeho byly každou chvíli blíž. Byly tmavší a tmavší.
,,On mě chce schodit.“ Zařvala jsem v hlavě. Teď jsem začala myslet na úplný hlouposti. Třeba jako.
Že jsem ten obrázek co jsem mu nakreslila zapomněla v šuplíku nebo že když teď umřu budu ho strašit celý jeho život. Otevřela jsem oči protože mě chytl za krk. Bylo mi to jasný teď mě shodí. Ale on začal špulit pusu.
,,On mi chce dát pusu!“ Zakřičela jsem teď už nahlas. Jak viděl můj pohled zděsil se. Měl ještě horší pohled než obvykle. Bylo to strašný tak jsem se mu vytrhla z jeho držení a utekla. Běžela jsem ale nešlo to. Sundala jsem si boty a i s nima běžela bosa. Doběhla jsem do pokoje a zakryla si oči rukama. Otevřela jsem šuplík vytáhla obrázek a že zadu na něj napsala.

                Nechoď za mnou, nechci tě už v
               Vidět. A prosím nesnaž se mě
               Utěšovat přes kytky a bonbony
               Jsem v klidu. A kdyby náhodou
               To máš i tak v plánu tak jestli mě
              Chceš utěšit tak mě poslechni a nic
              Mi nepiš.                               Adél.

Obrázek jsem Teda šla odnést a strčila jsem ho pod dveře. Bylo teprve půl pátý a já bych nejraději skočila do postele a šla spát. Nejdřív jsem se převlékla a šla si otevřít políčko číslo 18 na adventním kalendáři holky furt nepochopili proč se to děla a já už jsem jim to vysvětlovala stokrát. Zadívala jsem se do šedé oblohy a viděla v nim šedé oči Malfoye. Lekla jsem se a běžela jsem z pokoje do společenky. Seděla tam Daphne, Vanessa i Hermiona. Přišla jsem k nim a hned na mě padaly hloupý otázky. Věděla jsem že se mě na to zeptaj ale já jim řekla že jim to povím jindy až budu víc v klidu. Povídali jsme si a já si mezitím snažila zahnat myšlenky na Malfoye. V půl osmý jsme vyrazili na večeři a já si cestou uvědomila že o Vánocích tu budu s Malfoyem. Hermiona mi dřív říkala že z Nebelvíru zůstávají skoro všichni kromě jí a Rona. Takže tady budu s Harrym který se bude hádat s Malfoyem. Vanessa na mě celou dobu mluvila a já jí neposlouchala. Konečně byly Langoše který odcať miluju. Rozhodla jsem se že po Večeři půjdu se projít.
----
Okeyy. Dneska to bylo trochu delší má to přes 450 slov.😁 A dnes se vás chci zeptat. Názor na Vanessu? Mě přijde že je to fakt práva kámoška ale to jestli je nebo ne se dozvíte až v příštích kapitolách. Celkově má Kapitola 501 slov.

Jeho Šedé Oči (FF HP) Kde žijí příběhy. Začni objevovat