1.0 ( S )

21.1K 567 135
                                    

Sugar ;
Jungkook zor durumdayım.

Penisim iyi durumda değil rahatlamam için fotoğraf gönder bana!


Kookie ;

Al daddy ~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Al daddy ~


Sugar ;
*ses kaydı*
- ' Jungkook-ahhHHH!!'


Kookie ;
Evde kendimi çekerken eve geliyorsun. Evde beni arıyorsun ama bulamıyorsun. Sonra yatak odasından inleme sesleri duyup yanıma kızgın bakışlarla geliyorsun. Sonra b-

( Kookie yazıyor..)


Sugar ;
Ne yapıyorsun!!


Kookie ;
Boşalmanda yardımcı oluyorum ayak uydur bana daddy~


Sugar ;
Senin kendine dokunmana beni sinirlendirmişti. Hemen yanına gelip elini penisinden çektikten sonra seni yatağa sert bir şekilde yatırıp boynundan başlayarak geniş yakalı kısa tişörtünün açık bıraktığı yerleri öpüp altının çıplak olmasını fırsat bilerek bacak içini öpüp penisini ağzıma aldım.


Kookie ;
Penisimi ağzına alınca derin derin inleyip başını penisime bastırdım.
Sen gelmeden önce zaten boşalmak üzere olduğumdan penisimi ağzına aldığında hemencecik boşalmıştım.
Üzerimdeki tek giysi olan tişörtümü çıkarıp beni yüzüstü döndürüp pantolon kemerini çıkarıp fırlattın. Pantolonunun düğme ve fermuarını çıkarıp pantolonunu boxerınla çıkardın. Penisini birkaç defa çekip hazırlamadan içime girdin. Acıyla bedenim kasılırken çığlık atıyor ve deli gibi inliyordum.

*ses kaydı*
- ' Y-yoongi d...aha hızlı lütfen.
AHHHH!!'


Sugar ;
Kendimi daha derine iterken bende fazlaca inliyor ve kalçanı şaplaklıyordum. Adımla inlediği için bir anlık sinirlenmiştim.

*ses kaydı*
- 'BABACIK DİYE İNLE!!'


Kookie ;
Elinle meme ucumu kıstırdığında Derince inleyip bilemekten boğuklaşmış sesimle bağırdım.

*ses kaydı*
- 'BABACIK AHHHHH!!'


Sugar ;
Sona geldiğimi hissedip içine boşaldığımda elimle tekrar morarmış penisini çektiğimde sen ikinci boşalmanı yaşarken dudaklarını uzanıp öptüm. Sönük penisimi içinden çıkarıp terli bedenimi üzerine bıraktım.



Sugar ;
Teşekkürler bebeğim.

Ben duşa giriyorum sonra görüşürüz.


Kookie ;
Önemli değil babacık ~

Hatta senin boşalmanda yardımcı olayım derken boşalmama sebep oldum kkkk.

Benimde iyi bir duşa ihtiyacım var
Daddy ~

Sonra görüşürüz.

( Sugar  - çevrimdışı - )

( Kookie  - çevrimdışı - )

Bᴀʙʏ ʙᴏʏ ﹣ ʏᴏᴏɴᴋᴏᴏᴋ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin