3.4 ( S )

6.3K 172 38
                                    

Sugar;
Ben azdım..


Kookie;
Ne yapabilirim git kendini çek.


Sugar ;
Biraz yardımcı olsan diyorum
zalımın oğlu.



Kookie ;
Ne gibi bir yardım mesela :')




Sugar;
Fotoğraf olabilir mesela..



Kookie;
Ah Yoongi eğer bugün iyi günümde olmasaydım sana fotoyu rüyanda gösterirdim de herneyse



Sugar;
Bu foto atacağın anlamına mı geliyor?




Kookie;
Evet.


Kookie;

Sugar;Yavrum benim be ne vücutmuş aq Allah artık nasıl özene bezene yaratmışsa yeni yapılan havalimanında bile bu kadar çalışma yapılmadı amq

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.





Sugar;
Yavrum benim be ne vücutmuş aq Allah artık nasıl özene bezene yaratmışsa yeni yapılan havalimanında bile bu kadar çalışma yapılmadı amq




Kookie;
Aşkım benim güzel iltifatın için tşk

Sana yardım etmemi ister misin?




Sugar;
Aman yarrebbi sen bana yardım etmek mi? WHAT? Bu bir rüya olmalı?


Sugar;
Telefonun diğer tarafındaki şahıs derhal telefonu Jungkook'a ver.




Kookie;
Ben zaten Jungkook'um salak




Sugar;
Hayır benim Jungkook'um bana bu kadar torpil çekmez.
Doğruyu söyle esrar filan mı kullandın?




Kookie;
Hayır esrar kullanmadım.



Sugar;
Eroin, uyuşturucu, hap?




Kookie;
Eroin, uyuşturucu, hapta kullanmadım.

Ve biraz daha kalan sabrımı sikersen sikini mandallar üzerine türlü işkenceler uygularım.



Sugar;
Şükür be sonunda gerçek Jungkook geldi. Hoşgeldin göt.

Herneyse yardım et bana azdım ben.



Kookie;
Azdığını anlayabiliyorum zaten aq'umunun keli

Herneyse başlıyorum.

Kookie;
Bornozlu bir şekilde yeni duştan çıkmışsın. Saç tutamlarındaki su damlaları boynuna damlıyor ve beni mest ediyor. Kollarımı boynuna dolayıp damlaların bulunduğu boynunu emmeye başlıyorum. Beni kalçamdan tutup havaya kaldırıyorsun ve bacaklarımı beline sarmamı sağlıyorsun.




Sugar;
Kucağındasın ve üzerimden düşmeni önlemek için bacaklarını parmaklarımla sarıyorum. Yatak odasına geldiğimizde seni yatağa fırlatıp üzerindeki t-shirt'i tek hamle de üzerinden atıyorum. Sende pantolon ve boxerını çıkarırken bende bornozumun iplerinden çözüyorum. İkimizde çırılçıplak kalıyoruz.




Kookie;
Sonra boynumu emmeye başlıyorsun. Yavaşça aşağılara iniyorsun. Meme uçlarımı ağzında ezip göbek deliğime dilini sürtüyorsun. Beni yatakta yüzüstü gelecek şekilde çevirip sırtıma izlerini bırakıyorsun. Kalçama şaplak attığında kalçamı hafifçe yukarı kaldırıyorum. Arkamda yerini aldığında penisinin başını sokuyorsun.




Sugar;
Kısık inlemelerin kulağıma melodi olarak dönerken yavaş yavaş bir öncekinden daha fazla sokuyorum ve içinde hareket ediyorum. Seninde ağzından acıdan dolayı çıkan inlemelerin zevk inlemelerine dönüşüyor. Ve kalçanı oynatıyorsun. Elimle penisine dokunup seni boşalttıktan sonra kendim içine boşalıyorum.



Sugar;
Ben son işlerimi halledip yıkanayım sonra görürüz bir tanem.



Kookie;
Görüşürüz tırrek.



•••

Sanırım bu zamana kadar yazdığım en uzun texting bu olsa gerek.


' TWİCE - yes or yes ' klibini izleyen var mı?

Ben klibe aşık oldum sanırım..

Bᴀʙʏ ʙᴏʏ ﹣ ʏᴏᴏɴᴋᴏᴏᴋ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin