4.0 / Düğün

2K 89 38
                                    

Jungkook ve Yoongi misafirlerinin önünde yerlerini almıştı. Çok mutlulardı. Birazdan resmî olarak birbirlerinin olacaklarda.

Papaz az öteden gözüktüğünde heyecan biraz daha artmıştı. Papaz yanlarına geldiğinde Jungkook'un ıslak, terli ellerini patolonuna sildi. Çok heyecanlıydı.

Papaz ufak bir öksürük ile sesini düzelttiğinde konuşmaya başladı. "Ben Jung Hoseok. Buraya siz değerli misafirler bu güzel ana şahitlik etmek için buradasınız."

---

Mutlu bir yemin töreni ile mutluluklarını taçlandırmışlardı. Şimdi ise Sehun salağının anlattığını dinliyorlardı.

"Şimdi siz değerli amına koduklarım, İki ayrı gerizekalı arkadaşım bugün huzurlarınızda evlendi. Ne derler bilirsiniz insan dengini bulurmuş puhahahahah.." Sehun'un dediğine sadece kendisi ve Luhan güldüğünde, Sehun kendini toparlayıp konuşmasına devam etti. "..işte herneyse bu yeni çiftimize bir sürprizim var."

Jungkook çırladı. "Sen Tanrı aşkına sürpriz yapma! En son Yoongi'ye sürpriz yaptığında neler olduğunu gördük."

Yoongi eşini sakinleştirmek ister gibi onun yanaklarını okşayıp dudağına öpücük kondurdu. "Sakin ol amq. Böyle bağırınca aklıma altımda inlerken attığın çığlıklar doluşuyor." Sinsice kulağına nefesini vere vere söyledi.

"Gerdeğe girdiğimizde alırsın hıncını küçük pipilim benim." Deyip elini çaktırmadan masa altından Yoongi'nin malafatına götürdüğünde Yoongi onun elini itti. "Siktir git, salak."

Sehun dikkatlari tekrardan kendine toplamak ister gibi elindeki mikrofonu dudaklarına daha da yaklaştırıp yüksek sesle konuşmaya başladı tekrardan.
"Veee bugün bizlere eşlik edecek İzzet Yıldızhan sizlerle!!"

(Yoonkook'un düğünde Sehunu'un getirttiği şarkıcı bu şarkıyı söylüyor kkk.)

Herkes halaya kalkmıştı bir anda. Ortalık biran yağmur duası için birleşmiş dua edenlere döndü. 

"Aq kendinize gelin!" Jungkook müziği kapatıp İzzet Yıldızhan'ı da döverek sahneden indirmişti. Penguen dansını açıp çoşmaya başladı.

Adeta Sudan çıkmış balık gibi çırpına çırpına dans ediyordu Jungkook.

Olan bitene anlam veremeyen Yoongi herşeyi algılamakta güçlük çekiyordu.

Abaza amcalar penguen dansı yaparken önündeki kızları dayıyorlardı!!

Yoongi içinden "vay amq." Dedi.

Ortanda gözünü gezdirdiğinde Jimin ve Taehyung'un çoktan köşedeki bir sandalyede öpüşme evresine geçmişlerdi. Luhan ile Sehun ise artık şarkıya göre ne alakaysa tango yapıyorlardı.

Jungkook'a kaydı gözü çok güzel dans ediyordu. Adeta bir melek gibiydi. Kolundaki saate gözü kaydı. Geceye çok geç olmadan Jungkook'u odaya çıkarmalıydı.

Uykusu değerliydi ve gerdeğe girmeden uyumak istemiyordu.

Jungkook'a doğru adımlayıp bir elini Jungkook'un diz kapağı arkasına diğer elini ise beline yerleştirdi.

"Küçük tavşancık çiftleşme vaktimiz geldi. "

Kalabalık ortamdan ayrılmadan önce duyduğu son ses Sehun'un sesiydi.

"Dibine dibine sok Yoongi Başkan!"



•••

Bu kitabın final olmasına az kaldı. Bu kitap bitince yeni ficlere başlayacağım inşallah.

Sizleri seviyorum çikolatalarım 🍫

Şey bu arada unutmadan sorayım, sevdiğiniz tür kitap konuları neler?
(Örneğin; Macera gibi)

Bᴀʙʏ ʙᴏʏ ﹣ ʏᴏᴏɴᴋᴏᴏᴋ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin