3.5 / Evlilik teklifi

4.4K 144 52
                                    

Yoongi tırrek sevgilisine sürpriz evlenme teklifi hazırlıyordu. Çok mutluydu, aynı zamanda da heyecanlı. Bugüne Jimin'in, Jungkook ile vakit geçirmesi için anlaşmıştı. Prenses Luhan, daddy kılıklı Taehyung ve tırrek Sehun'a kendisine yardım etmediği takdirde ecdadlarına söveceğini bildirince üçü de isteksizce kabul etmişlerdi.

Şimdi ise Jungkook'un evinde Jungkook'un abisini bu evliliğe kabullendirmeye çalışıyorlardı.

"Bak abi diyorum sana olan saygımdan. İzin verde şu evlilik teklifini yapayım."

"Sana günahımı bile vermem."

"Amq biz onunla birlikte olduk. Namus meselesi bu. Kan mı dökeyim aq."

Yoongi sıkıntılı bir nefes verip oturduğu yerden kalkıp elini anlına vura vura sıkıntılı bir şekilde salonu turlamaya başladı.

O sırada premses (prenses değil) Luhan, Jungkook'un abisinin yanına oturmuş ve nazik konuşmasını gözler önüne sermişti.

"Seung-hyun hyung, şu birbirini seven ikilinin evlenmesine razı olmalısın. Bir de ortada namus meselesi var. Bu işi en iyi evlilik tamamlar."
(Eeeevet. En çok merak edilen karakterimiz Jk'in abisi bigbang'in ağır abisi T.O.P)

Seung-hyun biran duruşunu düzeltip Luhan'a söyledikleri Sehunu delirtmeye yetmişti.

"Luhancığım sen öyle diyorsan öyle olsun."

Sehun Luhan ile Seung-hyun arasında kendine yer açıp oturmuş ve konuşmaya başlamıştı.

"Amın feryadı hepimiz götümüzü yırttık hiç birimizi siklemedin. Luhan söyleyince hemen yola geldin. Hayırdır birader, ne iş?"

Seung-hyun az önce Luhan'a takındığı mütevazi tavrından sıyrılıp kaşlarını çatmıştı. "Sana ne lan yapram."

Yoongi izni almanın verdiği neşeyle ikiliyi ayırmak için lafı değiştirme çabalarına girmeye başladı. "Herneyse daha çok işimiz var. Hadi ayaklanın."

Yoongi salona bir yemek masası kurmaya başlar başlamaz Luhan'da mutfağa varıp lezzetli yemekler pişirmek için ilk adımını atmıştı.

Sehun, Yoongi'ye yardım ederken Taehyung'ta etrafı kırmızı kalpli balonlarla ve başka süslerle evi süslüyordu.

---

"Evet işte bu kadar!"

Luhan son olarak şamdanların mumlarını yaktığında söyleyivermişti.

Herşey hazırdı.

Tek eksik Jungkook'tu. Ve Jimin az önce onları arayıp birkaç dakikaya orada olacaklarını haber vermişti.

Seung-hyun, Taehyung, Sehun, Luhan evden çıktıklarında Yoongi ışıkları kapatıp sevdiceğini beklemeye başladı.

---

"Güya birkaç dakikaya geleceklerdi amq on saat oldu. Ağaç oldum. Seme olmak çok zor y-."

Yoongi kendi kendine konuşmaya devam ederken kapı kilidinin sesiyle susup üzerindeki takım elbisenin yakalarını düzeltti.

"Ay bu ne karanlık be! Abi evde misin?"

Jungkook'un çirkef sesi duyulduğunda Yoongi kulaklarını saniyelik olarak kapatmıştı.

Jungkook salona giriş yaptığında karanlık odada şamdanların aydınlattığı büyük masayı görünce şok olmuştu. "Romantik odunum ya~"
Yoongi sadece yemek masasının aydınlanacak şekilde ufak lambaları yakmıştı. Lambaların yanmasıyla etraftaki süslemeler gözle görülür hale gelmişti.

Yoongi şaşkınlıktan donmuş bedene yaklaşıp önünde diz çöktü. Elini cebine attı. Cebinden çıkardığı alyansları gözler önüne serdi.

"Benimle evlenir misin tavşanım."

Jungkook şaşkınlığından zorlukla sıyrılıp gözlerini diz çöken adama dikti.

"Seninle evlenirim öküzüm."

Yoongi ayaklanıp bir alyansı Jungkook'un yüzük parmağına taktığında, bir diğer alyansı da Jungkook, Yoongi'nin parmağına takmıştı.

Jungkook'un göz yaşı dökmeye başlamasıyla Yoongi ona sarılıp baş parmağı ile göz yaşlarını sildi. "Mutluluktan bile olsa ağlamanı istemiyorum, meleğim."

Jungkook koskoca bir kahkaha patlatıp "Evde kalmadığım için kısmetim çıktığı için ağladım amq." Dedi.

Yoongi'yi üzerinden itmiş ve koşarak masanın üzerindeki tavuk butlarına saldırmıştı. "Alışveriş beni acıktırdı. Bu arada bu tavuklar bir harika."

•••


Yoongi ve Jk'nin Doğum gününe Mahmut Tuncer ve halay ekibini kiralayacağım umarım pahalıya patlamaz.

Bᴀʙʏ ʙᴏʏ ﹣ ʏᴏᴏɴᴋᴏᴏᴋ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin