4.2 / Final + F.K.

3.5K 101 26
                                    

— 3,5 sene sonra

"Sevgili günlük,

Bugün bu günlüğe sıradan bir giriş yapmayacağım. En son günlüğe yazı yazdığım zaman hatrımda bile değil. Doğruyu söylemek gerekirse beni tekrardan günlük yazmaya iten şey bu günlüğü de bu güzel şeylere ayıracak olmam. Hayat' acı, gözyaşı bazen de hayal kırıklığını barındırsa da beraberinde mutluluğu da getiriyordu. Yoongi ile 3,5 senedir evliyim. Acısıyla, tatlısıyla güzel giden bir evliliğimiz var.

Sehun ve Luhan ise sözlüler. İkisi de birbirine olan duygularını daha fazla saklayamamış ve bizim evliliğimizden 8 ay sonra birbirlerine açılmışlardı.

Taehyung ve Jimin, iki çocuklu bir aile olmuşlardı çoktan. Bir kış günü çöp konteynırının yanında soğuktan donmak üzere olan ikiz bebekleri sahiplenmişlerdi.

Doğruyu söylemek gerekirse bu günlüğe yazmak istediğim sadece bunlardan ibaret değil.

Açıkçası ailemizin iki bireyden oluşması biraz beni rahatsız ediyordu. Yoongi işe gittikten sonra ev sessizleşiyor ve duvarlar sanki üzerime geliyordu. Ve saatlerce beni bu yanlızlıktan alıp çıkarması için Yoongi'nin işten gelmesini bekliyordum. Öğretmen olmuştum. Ama atanamamıştım. O yüzden evde tek çalışan oydu. Şu kış aylarında da evde kahve içip internette gezmek dışarı çıkıp arkadaşlarla buluşmaktan daha cazip geliyordu. Demek istediğim evin içinde koşuşturan ufaklıklar olsaydı hiçte fena olmazdı. Bu yüzden ne zamandır bir evlat sahibi olabilmek için uğraş veriyorduk.

Neyseki telefonumuza çocuk yetiştirme yurdundan gelen güzel haber bize - evimize - huzur getirmişti. Evimizin içinde hiç zaptedemediğimiz sağa sola koşuşturan 3 yaşında bir ufaklığa sahip olmuştuk."

"O-omma, appa peni yiycekmiş." Nefes nefese ufak bacaklarıyla çocuk odasından salona doğru koşan YooJung'u görünce gülümsedim. Elimdeki kalemi masanın üzerine bırakıp kırmızı kapaklı defterin kapağını kapadım. YooJung bana yanaştığında onu alıp dizime oturttum.
"Appa pizi yiycek, şaklanmalıyış."

Gülümseyip sağ elimle ufaklığın saçlarını karıştırıp ona sarıldım. "Merak etme, appan sen tatlı olduğu için öyle diyor. Hem ben varken seni yiyemez ki?"

O sırada diğer odadan ufak adımlarla gelen Yoongi odağını YooJung'a çevirmişti. "Seni küçük tavşan şey. Şimdi seni yiyeceğim. Hırrr"

"Eommaaa!!" YooJung sıkıca üzerimdeki kazağa tutunmuştu. Yoongi yanımıza ulaşıp tek hamle ile YooJung'u kavrayıp L koltuğa yatırmış ve gıdıklayamaya başlamıştı.

YooJung kahkahalar atarken Yoongi de diş etlerini gösterecek şekilde gülümsüyordu. Mutlulukla onlara baktım. Gerçekten böyle bir aileye sahip olduğum için Tanrı'ya şükrediyordum. Hayalini kurduğum bir aile ortamına sahip olmuştum.

Sonunda ikiside yorulmuştu. Yoongi, YooJung'u kucağına alıp yanıma oturdu ve ufaklığıda kucağına oturttu.
Sağ eli YooJung'un belinde iken sol eli ile elimi kavradı. Samimice ikisine de gülümseyince tavşan dişlerim meydana çıkmış ve gözlerim kısılmıştı.

"Appa, omma'mın biy tavşan olabiliy mi? Tavşan dişleyi vay çüntü."
YooJung, Yoongi'ye doğru dönüp konuştuğunda Yoongi başını salladı ve tekrardan samimice gülümsedi.
"Senin omman bir tavşan ve bu güzel tavşanı eğlendirmeye ne dersin?"

YooJung ve Yoongi birbirlerine bakıp sinsice gülümseyip üzerime doğru gelmeye başlamışlardı.

"Hırrr!!"

Bir an kendimi onların altında bulmuştum. İkiside beni gıdıklıyorlardı. Şimdi kahkahalar içinde gülen taraf ben olmuştum. Hem gıdıklandığım için hem de bu mutlu anı bana yaşattıkları için.

İyiki onlara sahibim ve iyiki onlar benim koşulsuz şartsız tek mutluluğum.

– Son


Mutlu bir son en sevdiğim.

İlk defa başladığım bir textinge final konuşması yapacağım.

İlk olarak, bu textinge anneannemlerdeyken can sıkıntısından dolayı birkaç bölüm yazıp atmıştım. Aslında taslaklarda 20'ye yakın yoonkook kurgusu vardı. Ama textingte daha iyi olabileceğimi düşünmüştüm ve hiçbir zaman bu kadar sevileceği aklımın ucundan dahi geçmedi.

Sanırım şuan 58,7 bin okunması var bu hikayenin.

Gerek yb isteyip benim bu textingi devam etmem için cesaretlendirdiğiniz için gerek güzel yorumlar sizlerden aldığım için size minnettarım. Beni bu textingin başından beri yalnız bırakmayan herkese içtenlikle teşekkürlerimi iletiyorum ve sizleri öpüyorum.

Bu arada bu textingi bitirdiğime göre yepyeni bir kurgu sizlerle beraber olacak.

🎄😘 Nice mutlu yıllara! 😘🎄

Bᴀʙʏ ʙᴏʏ ﹣ ʏᴏᴏɴᴋᴏᴏᴋ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin