3.BÖLÜM||

298 12 1
                                    

HATIRLATMA
_____________________________________________

Eylül,Gizli Adam'ı Tanımıyordu ama numarasına devam etti.

Gizli Adam:beni tanımıyorsun ama hadi numaranı bozmuyorum *Göz kırpıp* Burak bende

Burak:
Eylül'ü serbest bıraktığım zaman herşeyimden bulur beni tanıyorum onu biliyorum böyle bir huyu olduğunu.

Eylül:*bağlı elleriyle tepinip* Allaa Alla *diyerek sahte bir şekilde sırıtdı* hııhıhı

Burak sırıttı.

Eylül:Allahım*diyerek göz devirdi*hadi çöz artık beni

Burak,Eylül'ün Ayaklarını çözmek için eğildiğine arkalarında biri belirmişti.
Eylül'ün beyni uyarı verdi.tam bağıracakken silah sesi duyulmuştu bile,Dışarıda Cemre,Kader,Meral ve Songül 4 arkadaş, kardeşlerinin içeriden çıkması için bekliyorlardı taki silah sesi gelene kadar.

_____________________________________________
Eylül:
Hey Allahım tekrar mı gelmişti.onun bir suçu yoktu.o beni hep kurtardı ama ben ihanet etmiştim,canını yakmıştım ama belki de yakmamıştım.ben bunları düşünürken Burak,belki adı Burak bile değildi her neyse mavi gözleri kapanmış yerde yatıyordu.aklını okuyamıyordum.

Müge:iyi misin?
Demiştim ama çıldırıyordum.belli etmemeye çalışıyordum.Eylül'ün akıl makıl okuması bana sökmez.

Eylül:tekrar mı geldin?*ümit ederek baktım ona*

Müge:senin için gelmedin aha yerde yatan bu genç adamın sevgilisi olduğum için geldim.ne yabi ihanetinden sonra tekrar seni istiyeceğimi mi düşündün?*yalan söylemiştim,Eylül için geldim ama Yerde yatan Şahıs Ali,Eylül'e aşıktı.zarar vermezdi ama olsundu.

Eylül:Serkan'dan ayrıldın bakıyorum.

Müge konuşmayı bırakıp,Ali'ye yönelmiş.
Kalbi atmıyordu.Müge Ali'yi tekrar hayata döndürecek ama bu sefer çok zor olucak.

Eylül:noldu,Burak iyi mi?Serkan'dan sonra??

Müge:oğlum,sen tam bir gerizakalısın?lan salak Serkan beni istedi ben onu değil.

Eylül:olsun sonuçta beni değil seni istedi.ayarttın sen onu bziim çocuğumuz olucaktı ama sen geldin ben seni onunla tanıştırdım.ve bir gün barda sizi öpüşürken gördüm.eee ondan sonra bzi eve geçince eğer sizi görmeseydim.serkan ile birlikte size giderdiniz.bir de Serkanın namusu,şerefi olurdun.

Müge:*evet şuan tam da Eylül'ün boğazını sıkıyordum.*sende biliyorsun Amk malı
o beni istedi o...
O namuslu biri olsaydı.sevgilisinin kardeşini öpmeye çalışmazdı.peki onu bunu geç neden ertesü gün suratı mosmordu hatırlasana bi...

Uzun zamandır hikaye falan atmıyodum.
Şimdi attım biraz kısa oldu ama olsun.🙏
Yarın 4.Bölümde görüşürüz.🏹

Sizce Müge kim?
Ali neden gerçek kimliğini sakladı?

ÖZELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin